Bâtiment

Enregistrer l'offre

Office manager

Roulers

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Vacature: Deeltijdse Office Manager (24 – 32u/week)

Jouw rol
Ben jij organisatorisch sterk en krijg je energie van structuur brengen in een dynamische omgeving? 

 

Wat doe je bij ons?

  • Je verzorgt de administratieve en financiële opvolging van A tot Z, waaronder het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen, bankverrichtingen en basisboekhouding.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon en zorgt voor een klantgerichte aanpak.

  • Je ondersteunt de dagelijkse werking van het kantoor door keuringen, bestellingen en planning op te volgen.

  • Je beheert de stock van klein materiaal en bureelbenodigdheden.

  • Je denkt mee over optimalisatie van processen, digitalisering en nieuwe tools.

  • Je zorgt voor een vlot klassement en verzorgde archivering van documenten.

Qui cherchons-nous ?

  •  Een bachelor in KMO-management, bedrijfsmanagement of gelijkwaardige ervaring.
  • Nauwkeurigheid, zelfstandigheid en verantwoordelijkheidszin.

  • Je bent discreet, klantgericht en behulpzaam.

  • Je hebt een goede kennis van MS Office en leert snel bij in nieuwe softwaretoepassingen.

  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands.

 

Que proposons-nous ?

  • Een boeiende en stabiele functie binnen een familiaal bedrijf.

  • Een deeltijdse job met werkzekerheid en ruimte voor persoonlijke inbreng.

  • Een aantrekkelijk loon 

  • Extralegale voordelen

    • Maaltijdcheques
    • ecocheques 
    • groepsverzekering
    • ...
  • Flexibiliteit en de kans om een evenwicht te vinden tussen werk en privé.

 

Interesse? 

Stuur jouw CV naar torhout.construct@gmail.com of bel ons op 050 22 37 85

Compétences liées à la fonction

  • Coordonner l'activité d'une équipe
  • Suivre la comptabilité de la structure et vérifier l'enregistrement des opérations bancaires, les justificatifs comptables réglementaires
  • Développer un réseau de partenaires et suivre les informations sectorielles, règlementaires, techniques et celles des médias
  • Coordonner une équipe
  • Contrôler le traitement des dossiers
  • Représenter la structure auprès d'instances de décision (conseil d'administration, ...) ou lors d'évènements (salons professionnels, ...)
  • Déterminer des mesures correctives
  • Traiter des dossiers de contentieux (litiges, réclamations ...)
  • Mener une politique commerciale
  • Suivre des indicateurs de performance
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969