Enregistrer l'offre
Fonction
Vacature: Deeltijdse Office Manager (24 – 32u/week)
Jouw rol
Ben jij organisatorisch sterk en krijg je energie van structuur brengen in een dynamische omgeving?
Wat doe je bij ons?
-
Je verzorgt de administratieve en financiële opvolging van A tot Z, waaronder het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen, bankverrichtingen en basisboekhouding.
-
Je bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon en zorgt voor een klantgerichte aanpak.
-
Je ondersteunt de dagelijkse werking van het kantoor door keuringen, bestellingen en planning op te volgen.
-
Je beheert de stock van klein materiaal en bureelbenodigdheden.
-
Je denkt mee over optimalisatie van processen, digitalisering en nieuwe tools.
-
Je zorgt voor een vlot klassement en verzorgde archivering van documenten.
Qui cherchons-nous ?
- Een bachelor in KMO-management, bedrijfsmanagement of gelijkwaardige ervaring.
-
Nauwkeurigheid, zelfstandigheid en verantwoordelijkheidszin.
-
Je bent discreet, klantgericht en behulpzaam.
-
Je hebt een goede kennis van MS Office en leert snel bij in nieuwe softwaretoepassingen.
-
Je spreekt en schrijft vlot Nederlands.
Que proposons-nous ?
-
Een boeiende en stabiele functie binnen een familiaal bedrijf.
-
Een deeltijdse job met werkzekerheid en ruimte voor persoonlijke inbreng.
-
Een aantrekkelijk loon
-
Extralegale voordelen
- Maaltijdcheques
- ecocheques
- groepsverzekering
- ...
-
Flexibiliteit en de kans om een evenwicht te vinden tussen werk en privé.
Interesse?
Stuur jouw CV naar torhout.construct@gmail.com of bel ons op 050 22 37 85
Compétences liées à la fonction
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Suivre la comptabilité de la structure et vérifier l'enregistrement des opérations bancaires, les justificatifs comptables réglementaires
- Développer un réseau de partenaires et suivre les informations sectorielles, règlementaires, techniques et celles des médias
- Coordonner une équipe
- Contrôler le traitement des dossiers
- Représenter la structure auprès d'instances de décision (conseil d'administration, ...) ou lors d'évènements (salons professionnels, ...)
- Déterminer des mesures correctives
- Traiter des dossiers de contentieux (litiges, réclamations ...)
- Mener une politique commerciale
- Suivre des indicateurs de performance
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.