Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een Bouwbedrijf gespecialiseerd in grondwerken regio Harelbeke zijn wij opzoek naar een HR support officer!
Wat zijn jouw taken?
- Het bijhouden van de e-box: Je verwerkt inkomende documenten en zorgt dat de juiste acties ondernomen worden.
- Opmaken en indienen van ASR (aangifte sociale risico's) met betrekking tot ziekte, werkloosheid of andere uitkeringen.
- Je geeft arbeidsongevallen aan en doet de communicatie met betrokken instanties. Je volgt het dossier op tot deze afgerond is.
- Het aangeven en opvolgen van tijdelijke werkloosheid door tijdige indiening bij de nodige instanties.
- Je maakt en verstuurd de loonbrieven zowel digitaal als fysiek.
- Het beheren van loonbeslagen + het verwerken van de daar bijhorende juridische verslagen.
- Je beheert de administratieve tak rond boetes bij bedrijfsvoertuigen ( verwerken, opvolgen en organiseren in een digitaal document).
- Verder organiseer je het archief en ondersteun je de HR afdeling.
Spreken bovenstaande taken jou aan? Stuur vrijblijvend je CV naar Kortrijk.Construct@konvert.be en dan helpen we je graag verder!
Qui cherchons-nous ?
- Je beschikt over een opleiding in administratieve, HR gerelateerde of economische richting.
- Een eerste werkervaring in een soortgelijke job.
- Grondige kennis van Excel, share vision en share point.
- Zeer goeie kennis van het Nederlands, een basis kennis Frans en Engels.
Que proposons-nous ?
- Je kan rekenen op een mooie verloning volgens ervaring + tal van extra legale voordelen zoals: maaltijdcheques, eco cheques, groepsverzekering..
- 32 vakantie dagen (incl. 12 adv dagen)
- tal van interne en externe opleidingen zodat je op professioneel vlak kan verder groeien.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.