Bâtiment

Enregistrer l'offre

HR support officer

Kallo

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een Bouwbedrijf gespecialiseerd in grondwerken regio Harelbeke zijn wij opzoek naar een HR support officer!

Wat zijn jouw taken?

  • Het bijhouden van de e-box: Je verwerkt inkomende documenten en zorgt dat de juiste acties ondernomen worden.
  • Opmaken en indienen van ASR (aangifte sociale risico's) met betrekking tot ziekte, werkloosheid of andere uitkeringen.
  • Je geeft arbeidsongevallen aan en doet de communicatie met betrokken instanties. Je volgt het dossier op tot deze afgerond is.
  • Het aangeven en opvolgen van tijdelijke werkloosheid door tijdige indiening bij de nodige instanties.
  • Je maakt en verstuurd de loonbrieven zowel digitaal als fysiek.
  • Het beheren van loonbeslagen + het verwerken van de daar bijhorende juridische verslagen.
  • Je beheert de administratieve tak rond boetes bij bedrijfsvoertuigen ( verwerken, opvolgen en organiseren in een digitaal document).
  • Verder organiseer je het archief en ondersteun je de HR afdeling.

Spreken bovenstaande taken jou aan? Stuur vrijblijvend je CV naar Kortrijk.Construct@konvert.be en dan helpen we je graag verder!

Qui cherchons-nous ?

  • Je beschikt over een opleiding in administratieve, HR gerelateerde of economische richting.
  • Een eerste werkervaring in een soortgelijke job.
  • Grondige kennis van Excel, share vision en share point.
  • Zeer goeie kennis van het Nederlands, een basis kennis Frans en Engels.

Que proposons-nous ?

  • Je kan rekenen op een mooie verloning volgens ervaring + tal van extra legale voordelen zoals: maaltijdcheques, eco cheques, groepsverzekering..
  • 32 vakantie dagen (incl. 12 adv dagen)
  • tal van interne en externe opleidingen zodat je op professioneel vlak kan verder groeien.

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969