Enregistrer l'offre
Fonction
Konvert Interim is op zoek naar een Aankoop Assistent voor een bedrijf in regio van Moeskroen.
Jouw uitdagingen :
- Je biedt ondersteuning aan de aankopers in het aankoopproces (je screent de markt, beheert de agenda's en contactgegevens, bewaakt over de prijzen,...)
- Je behoudt het overzicht over het beheer en uniform verloop van prijsaanvragen en bestellingen (je zorgt voor het voorbereiden en versturen van aankooporders en volgt dit op)
- Je zorgt voor een tijdige levering op het best passende moment (je maakt duidelijke afspraken, houdt toezicht stelt prioriteiten op en zorgt voor oplossingen indien nodig)
- Je zorgt voor een vlotte en efficiënte interne communicatie en bent het aanspreekpunt over aangekochte volumes/stock (je zorgt voor een goede communicatieflow tussen de aankoop, de stock en de logistiek)
Qui cherchons-nous ?
- Je beschikt minimum over een A2 diploma (of gelijkwaardig door ervaring)
- Je hebt ervaring
- Je bent perfect tweetalig (Nederlands + Engels of Frans)
- Je bent gedreven, betrouwbaar en nauwkeurig
- Je bent analytisch en cijfermatig ingesteld
- Je bent bereid om bij te leren
- Je stelt je klantgericht op en bent sterk in het onderhandelen
- Je bent communicatief, commercieel ingesteld en hebt geen 9 to 5 mentaliteit
Que proposons-nous ?
- Vast contract na interim period
- Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamisch bedrijf
- Een collegiale en informele werksfeer
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden
- Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Compétences liées à la fonction
- Définir et suivre les objectifs de performance des achats, analyser les résultats et identifier des axes de progrès
- Elaborer le cahier des charges type, contrat type, catalogue de référencement, ... et apporter un appui à l'équipe du service achat
- Superviser la sélection des fournisseurs et attribuer les marchés
- Mettre en place les modalités de suivi des fournisseurs pour proposer des axes d'évolution
- Définir et suivre le budget d'une structure
- Définir les orientations stratégiques (investissements, équipements, spécialisation, ...) d'une structure ou participer à leur définition
- Elaborer ou faire évoluer les procédures de gestion des achats de l'entreprise
- Coordonner l'activité d'un service et mener des actions de gestion de ressources humaines (recrutement, formation, ...)
- Suivre et mettre à jour les informations professionnelles et réglementaires
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.