Enregistrer l'offre
Fonction
Voor onze klant, een toonaangevende webwinkel die gespecialiseerd is op het gebied van interieur en decoratie, zijn we op zoek naar een commercieel bediende.
Met een team van 8 geëngageerde collega’s leveren ze meubelen en accessoires in verschillende Europese landen. Dagelijks vinden duizenden mensen hun weg naar de webshop
Daarbij hebben ze soms vragen over onze producten, het bestelproces of willen ze een beroep doen op de dienst na verkoop.
Om elke klant optimaal te kunnen helpen, willen ze hun klantendienst versterken.
Wat mag je van je job verwachten?
- Aangezien je van A tot Z verantwoordelijk bent voor de klantenportefeuille, heb je een afwisselende job met veel uitdaging en verantwoordelijkheid. Uiteraard kan je hierbij rekenen op de nodige ondersteuning van jouw collega’s.
- Als eerste aanspreekpunt van de klanten via telefoon, mail of chat, zorg jij ervoor dat ze een positieve en unieke winkelbeleving hebben.
- Je staat in voor het administratief opvolgen van bestellingen, serviceaanvragen, leveringen van transporteurs en fabrikanten en dienst na verkoop.
Qui cherchons-nous ?
- Je bent stressbestendig, communicatief en ook gezond assertief.
- Je houdt steeds het hoofd koel en staat klanten vriendelijk en kordaat te woord.
- Je staat onze klanten te woord in het Nederlands. Daarnaast durf je je uitdrukken in het Frans. Enige kennis van Duits is een plus maar geen must.
- Je kan zelfstandig werken en prioriteiten stellen. Je behoudt hierbij steeds het overzicht.
- Je streeft naar een optimale klanttevredenheid.
- Opleiding kan voorzien worden door onze collega dus ervaring is geen must.
Que proposons-nous ?
- Je komt terecht in een groeiende en ambitieuze KMO met een informele werksfeer en een vlakke bedrijfsstructuur.
- Ze hechten veel belang aan een fijne werkomgeving door o.a. jaarlijks enkele activiteiten buiten het werk te organiseren.
- Daarnaast bieden ze een leuke jobinhoud, veel ruimte voor autonomie en een interessante verloning op basis van eerdere ervaring.
- 20 dagen verlof vrij in te plannen.
- Opstart te kiezen afhankelijk van jouw privésituatie.
- Werkplaats is in Beveren-Leie (Waregem) en gemakkelijk bereikbaar via de N43.
Compétences liées à la fonction
- Effectuer des tâches administratives
- Assurer un accueil téléphonique
- Contrôler l'accès des personnes
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.