Enregistrer l'offre
Fonction
Ben je op zoek naar een job met verantwoordelijkheid, boordevol afwisseling en contact? Wil je deel uitmaken van een familiale organisatie met toekomst en waar je trots kan zijn op de state of the art producten? Dan ben jij misschien de assistent aankoopverantwoordelijke die wij zoeken voor onze klant, een high-end merk dat streeft naar perfectie, in producten én in beleving.
Takenpakket:
Je zal de administratieve steunpilaar worden van de aankoopverantwoordelijke. Binnen deze functie zal je van A tot Z instaan voor de opvolging van het operationele proces van aankoop binnen jouw toegewezen productgroep:
-
Je bent verantwoordelijk voor de ingave van de inkoop- en productorders conform offerte en gemaakte afspraken. Het spreekt voor zich dat nauwkeurigheid en pro-activiteit key zijn in deze functie;
-
Je bent een heel belangrijke schakel in het bestelproces van de goederen want jij staat in voor het doorsturen van de inkooporders richting leverancier. In communicatie met hen vraag, controleer en registreer je de orderbevestigingen;
-
Levertermijnen volg je nauwgezet op. Problemen zie je vooral als uitdagingen en je zoekt actief mee naar oplossingen om bestellingen en leveringen te optimaliseren;
-
De aankoopverantwoordelijke kan dankzij jou op beide oren slapen want zij kan erop vertrouwen dat je ook de wekelijkse check van data op de inkooporders voor jouw rekening neemt;
-
Laat het duidelijk zijn dat we voor deze rol helemaal niet op zoek zijn naar iemand die pure inkoopingave doet. De nieuwe collega werkt heel ruim en autonoom en zal ook de containerkaarten en transferorders opmaken en registreren. Ook de controle van de stock van de grondstoffen staat op jouw takenlijstje;
-
En mocht er dan toch een eventuele klacht zijn, dan ga je oplossingsgericht te werk.
-
Daarnaast ligt ook de klemtoon op de voorbereiding van inkoopvoorstellen. Je benadert actief de leveranciers voor het opvragen van prijszettingen. Na het opstellen van jouw analyse zal met het team en directie finaal gekozen worden waarna jij het volledige aankoopproces in handen mag nemen.
-
Los van het onderhouden van het contact met de leveranciers, zal je ook administratief alles in goede banen leiden. Ook de dagelijkse administratie wordt door jou verzorgd: ontvangsten inboeken, zendnota’s inscannen, facturen en creditnota’ goedkeuren, ...
Qui cherchons-nous ?
-
Je volgde een Graduaat of Bacheloropleiding of bent gelijkwaardig door ervaring.
-
Verder kan je reeds een 2 tal jaar ervaring in een analoge functie voorleggen. Ben je vertrouwd met de werking met overseas containers dan is dat alvast een pluspunt.
-
De ideale collega heeft technische feeling/interesse of achtergrond en is communicatief bedreven zowel gesproken als geschreven.
-
Naast het Nederlands, praat je ook een aardig mondje Frans en Engels.
-
Je weet wat je doel is en je gaat er ook voor, er is altijd een next level.
-
Je bent bereid om te investeren in je persoonlijke ontwikkeling en groei.
-
De kernwoorden: gestructureerd, nauwkeurig, communicatief en dynamisch typeren jou volledig.
-
Je bent pc-vaardig waardoor de courante toepassingen van MS Office weinig geheimen voor jou hebben. Verder weet je na de nodige interne opleiding ook vlot jouw weg te vinden in onze software systemen.
-
Je kan zelfstandig werken maar houdt er eveneens van om in team te werken.
Que proposons-nous ?
-
Een contract van onbepaalde duur.
-
Een groeiende, uitdagende organisatie met oog voor medewerkers.
-
Een aantrekkelijke, gevarieerde functie waarbij geen enkele dag dezelfde is.
-
Een ruime waaier aan opleidingsmogelijkheden zowel intern als extern.
-
Een goede balans tussen werken en plezier.
-
Je maakt deel uit van een familiale omgeving waar oprechtheid en teamspirit centraal staan.
-
De kans om zaken te realiseren en je stempel te drukken in een bedrijf in volle expansie.
-
Een aantrekkelijk loon aangevuld met extralegale voordelen.
Compétences liées à la fonction
- Analyser le taux de rotation des stocks
- Assurer les relations avec les partenaires, fournisseurs et prestataires
- Sélectionner des fournisseurs, sous-traitants, prestataires
- Réaliser un suivi des contrats
- Contrôler la conformité de réalisation de fournisseurs, sous-traitants, prestataires
- Traiter des dossiers de contentieux (litiges, réclamations ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.