Vente et achat

Enregistrer l'offre

Internal Sales Nederlands-Engels

Waregem

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ben je op zoek naar een functie met de nodige uitdaging, waar je aan de slag kan met je commerciële en communicatieve skills? Hou je ervan klanten en prospecten te woord te staan om hen verder te helpen met hun vragen? 

Druk dan snel op de solliciteer-knop en misschien vervoeg je binnenkort het team als Internal Sales!

 

Jouw belangrijkste taken als commercieel bediende?
Samen met het sales team ben jij verantwoordelijk voor de verkoop van onderdelen en de verdere uitbouw van de klantenportefeuille in Nederland, Vlaanderen en het Verenigd Koninkrijk. Je rapporteert rechtstreeks aan de sales manager en werkt nauw samen met jouw collega op de buitendienst. 

 

Als commercieel bediende:

  • sta je enerzijds in dagelijks contact met de klanten (B2B) voor prospectie, opvolgen van offertes, bevestigen van bestellingen, bekendmaken van maandelijkse promoties, verstrekken van advies. Daarnaast beantwoord je uiteraard de binnenkomende telefoons en e-mails. 
  • ben je anderzijds verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van deze commerciële contacten bv. offertes opmaken, bestellingen ingeven, info opvragen bij de aankoopafdeling, etc. 

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt een sterke talenkennis Nederlands, Frans en Engels voor het bieden van een goede klantenservice
  • Door je ervaring in een commerciële functie heb je inzicht in de sales flow van prospectie tot bestelling
  • Jouw flexibiliteit zorgt dat je bereidt bent op vrijdag permanentie tot 16u te doen volgens een rotatieschema, dan mag je op maandag een uur later beginnen
  • Je bent een echte teamplayer met zin voor initiatief, die goed draait binnen een dynamische omgeving
  • Als commercieel bediende ben je klantgericht en beschik je over een sterk oplossingsgericht denkvermogen

Que proposons-nous ?

  • Aantrekkelijke verloning: Het loon bespreken we graag persoonlijk. We bieden tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (€8/gewerkte dag), ecocheques (€250), en hospitalisatieverzekering (met aansluiting van gezinsleden).
  • Opleidingen op maat: We helpen je groeien en ontwikkelen tot een echte expert. Je krijgt gerichte training over ons intern softwareprogramma, onze machines en de verschillende onderdelen.
  • Aandacht voor gezondheid en welzijn: Je kan rekenen op een fietsleaseplan, gratis fruit en ergonomische bureaus. 
  • Extra vakantiedagen: Je werkt 39 uur per week en hebt daardoor recht op 6 betaalde ADV-dagen bovenop je 20 wettelijke vakantiedagen en 10 feestdagen.
  • Flexibele verlofregeling: Er zijn geen collectieve sluitingen en je kan je opgebouwde ADV per uur inplannen. 
  • Aangename werkuren:  Van maandag tot donderdag werk je van 08:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:15. Op vrijdag eindigt de werkdag al om 15:00.
  • Samen successen vieren: We organiseren regelmatig leuke evenementen zoals een familiedag, nieuwjaarsreceptie en teambuildings.

Compétences liées à la fonction

  • Etablir avec un client les modalités de réalisation d'une commande
  • Réaliser le suivi d'une commande
  • Effectuer le suivi d'une relation client
  • Renseigner les supports de suivi d'activité et échanger des informations avec l'équipe
  • Etablir le plan de prospection et préparer la visite (sélection d'échantillons, ...)
  • Présenter des produits et services
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969