Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een firma in Wevelgem zijn wij op zoek naar een (ervaren) administratief medewerker.
Dit kan zowel voltijds als in 4/5.
In hoofdzaak zal je instaan voor het verwerken van facturatie.
Onder andere inboeken van facturen, maar vooral ook controle en nakijken van specifieke vragen.
Bijkomend zal je ook helpen bij de registratie van activiteiten, opladen van rapporten, opvolging van de mailbox, ...
Algemene administratieve taken dus.
Communicatie is hierbij belangrijk, zowel met collega's als klanten, voornamelijk per mail en telefonisch.
We kijken uit naar iemand met een goede basis in administratie zodat je hier makkelijk je weg in kan vinden.
Er is wel opleiding voorzien maar dan specifiek over bouwkundige zaken.
Qui cherchons-nous ?
- goeie kennis Nederlands
- je kan zelfstandig werken, administratie heeft geen geheimen meer voor jou
- bereid zijn extra, specifieke zaken aan te leren
Que proposons-nous ?
- voltijdse functie of 4/5 (vrije dag zelf te kiezen, behalve donderdag)
- correct loon
- € 8 maaltijdcheques per dag
- bedrijfseigen opleiding is voorzien
- vast contract na geslaagde interimperiode
Compétences liées à la fonction
- Préparer la facturation
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.