Enregistrer l'offre
Fonction
Wij gaan opzoek naar een allround commercieel medewerker voor een bedrijf in de regio van Menen.
Je zal terechtkomen in een klein maar fijn en groeiend bedrijf waarbij iedereen alle taken kent.
Na een grondige interne opleiding word ook jij polyvalent ingezet op administratief en commercieel vlak.
Onderstaand alvast een greep uit jouw takenpakket:
- Begeleiden van klanten in pre- en aftersales
- Orders van klanten en prospecten opvolgen en verwerken in het ERP pakket
- Ondersteuning van de sales collega's: opmaken van offertes, dossiers opvolgen, administratie in orde brengen, ...
- Telefonische prospectie
- Klachtenbehandeling
Qui cherchons-nous ?
- Vlotte commerciële babbel in het Nederlands, Frans, Duits, Engels
- Je kan met de computer werken, ervaring met een ERP-pakket is een pluspunt
- Eerste ervaring in een commerciële of administratieve job
- Je hebt een bachelordiploma op zak of relevante ervaring
Que proposons-nous ?
- Correcte verloning aangevuld met extra legale voordelen
- Bedrijfseigen opleiding
- 23 dagen verlof per jaar vrij te kiezen
- Afwisselende en uitdagende job waar je je geen moment verveelt
Compétences liées à la fonction
- Réaliser l'étude technique et commerciale de la demande du client (délai de fabrication, disponibilité des produits, coût, ...)
- Enregistrer la commande, vérifier les conditions de réalisation (délais de livraison, mode de conditionnement, ...) et en informer le client ou le commercial
- Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
- Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.