Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratief bediende

Rekkem

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een firma in Menen zijn wij op zoek naar een tweetalig administratief bediende.

Het gaat om een afwisselende job waarbij je ondersteunende administratieve taken uitvoert.
Op logistiek gebied ontvang je de vrachtwagenchauffeurs die komen leveren, maak je CMR documenten op, geef je opdrachten aan interne en externe chauffeurs, ...
Daarnaast doe je dus ook allerlei andere administratieve taken. 
Men werkt niet met specifieke programma's, wel met het Microsoft Office pakket.

Goede kennis Frans is noodzakelijk om een vlotte communicatie te kunnen garanderen.

Qui cherchons-nous ?

- je kan prioriteiten stellen en het werk organiseren
- goede kennis Nederlands en Frans
- je kan vlot overweg met verschillende computerprogramma's 

Que proposons-nous ?

- voltijdse functie (deeltijds is niet mogelijk)
- loon volgens ervaring
- maaltijdcheques
- vast contract na een geslaagde interimperiode 

Compétences liées à la fonction

  • Concevoir le schéma d'organisation d'une activité logistique
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969