Vente et achat

Enregistrer l'offre

Commercieel medewerker - aankoop

Fixe - Temps Plein

Ouvrier

Fonction

Technische commercieel medewerker aankoop in de metaalsector

Verantwoordelijkheden:

  • Onderhandelen met leveranciers over prijsafspraken en aankoopvoorwaarden
  • Het maken van keuzes voor leveranciers van MRO-artikelen
  • Langdurige relaties opbouwen met leveranciers
  • Zorgdragen voor een efficiënt en betrouwbaar voorraadbeheer van inkoopgoederen
  • Systematisch opvolgen van lopende orders en prijsafspraken
  • Beheren van klachten met betrekking tot bestelde goederen bij leveranciers
  • Vergaren van productkennis
  • Het up-to-date houden van de database
 

Qui cherchons-nous ?

  •  Je hebt een goede beheersing van de computer (MS Office, ERP; kennis van Lotus Notes is een plus)
  • Je denkt altijd commercieel en met het oog op de belangen van het bedrijf
  • Je bent in staat om de voorwaarden van verschillende leveranciers met elkaar te vergelijken
  • Je hebt een sterke interesse in techniek
  • Talenkennis: Nederlands (zeer goed), Engels en Frans (goed)

 

Que proposons-nous ?

  • een familiebedrijf met 60 jaar ervaring, staat inspraak en diversiteit centraal in onze bedrijfscultuur. Onze hechte teams in verschillende afdelingen vormen de basis van ons succes. 
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van je ervaring
  • Maaltijdcheques van €6,75 per gewerkte dag
  • Bij vast contract: Groepsverzekering
  • Flexibele werktijden, waardoor je op vrijdag al om 12.00 uur kunt beginnen aan je weekend
  • Leuke extra: een vaste verlofkalender waarmee je je verlof altijd op tijd kunt plannen, plus 6 ADV-dagen die je vrij kunt opnemen

Compétences liées à la fonction

  • Négocier les prix et les délais de livraison des produits avec les fournisseurs
  • Suivre l'exécution des contrats d'achats jusqu'à liquidation selon les clauses (quantité, qualité, délais de livraison, ...)
  • Evaluer les fournisseurs, les produits (audits, enquêtes de satisfaction, prélèvement d'échantillons, ...) et proposer des axes d'amélioration
  • Actualiser les données (tendances du marché, nouveaux produits, référencement des fournisseurs, ...)
  • Test Identifier les besoins en approvisionnement de l'entreprise et prospecter ou analyser le marché des fournisseurs et des produits
  • Elaborer des appels d'offres ou des cahiers des charges fournisseurs, prestataires
  • Analyser les réponses à appel d'offres et évaluer la capacité des fournisseurs à répondre aux demandes
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969