Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Transport planner en logistiek verantwoordelijke

Watou

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor onze klant, een bloeiende KMO binnen de voedingsnijverheid, zijn wij op zoek naar een transportplanner . 

Uw domein : 

Transportplanning

·         Je plant dagelijks het transport van onze vrachtwagens naar distributeurs en groothandels in België.

·         Je zorgt ervoor dat elke vrachtwagen optimaal wordt geladen, zodat leveringen efficiënt en op tijd verlopen.

·         Je coördineert het orderpickproces en volgt het correct en tijdig klaarzetten van de orders op.

📦Uitgaande goederenstroom

·         Je stelt accurate lever- en accijnsdocumenten op.

·         Je bewaakt levertermijnen en ziet toe op de kwaliteit van verzendingen.

·         Je verzorgt de logistieke afhandeling van speciale eventorders.

Magazijn & Teamcoördinatie

·         Je zorgt voor optimaal gebruik van onze opslagruimtes en garandeert er orde, netheid en veiligheid.

·         Je leidt het dagelijkse teamoverleg en stemt af met collega’s van customer service en productieplanning.

·         Je maakt de personeelsplanning en verdeelt het werk, zodat iedereen efficiënt kan bijdragen.

·         Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen van je team en van andere interne afdelingen.

Qui cherchons-nous ?

Waarom ben jij de ideale kandidaat:

Je beschikt over een bachelordiploma in een bedrijfseconomische richting of kan gelijkwaardige ervaring voorleggen.

·         Je hebt ervaring met ERP-systemen (kennis van Navision is een mooie troef) en je voelt je vlot thuis in Excel.

·         Dankzij je logisch denkvermogen en plannings-skills hou je overzicht en breng je structuur, ook in drukke periodes.

·         Je communiceert open en toegankelijk, en weet je team op een constructieve manier mee te nemen.

·         Je drukt je vlot uit in het Nederlands en kan je behelpen in het Frans en Engels.

·         Je staat open voor vernieuwing en ziet nieuwe tools en technologieën als kansen om efficiënter te werken.

Que proposons-nous ?

Wat bieden wij jou:

  • Een familiale sfeer met de echte West-Vlaamse ondernemersmentaliteit. Een omgeving waar je altijd werkt binnen 'de leute en het plezier" 
  • Je komt terecht in een leuke dynamisch team waar ambiance één van de kernwaarden is. 
  • De kans om te groeien en verantwoordelijkheid te nemen

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969