Enregistrer l'offre
Fonction
Voor onze klant in de ruime regio van Ieper zoeken we een HR Officer :
Personeelsadministratie: Je beheert de volledige HR-administratie van A tot Z.
Loonverwerking: Je zorgt samen met het sociaal secretariaat voor een correcte en tijdige loonverwerking.
Sociale wetgeving: Je volgt de sociale wetgeving op de voet en vertaalt dit naar heldere adviezen voor onze interne stakeholders.
HR-rapportering: Je genereert en analyseert HR-data uit diverse systemen en vertaalt dit naar bruikbare inzichten.
Rekrutering & selectie: Je ondersteunt actief het rekruteringsproces : opstellen van vacatures, CV-screening & contactpersoon voor de sollicitanten.
Externe contacten: Je onderhoudt vlot en professioneel contact met het sociaal secretariaat, interimkantoren en andere partners.
HR-projecten: Je neemt een actieve rol op in diverse HR-projecten zoals het optimaliseren van HR-software, automatiseren van processen, en het inzetten van data & analytics.
Allround ondersteuning: Je biedt ondersteuning aan de HR Consultant bij dagelijkse taken en ad hoc uitdagingen.
Qui cherchons-nous ?
Je bent een gedreven professional die structuur en nauwkeurigheid combineert met een sterke people focus. Verder beschik je over:
Een bachelor- of masterdiploma in een HR-gerelateerde richting;
Minstens 3 jaar relevante ervaring in een brede HR-rol, bij voorkeur binnen een productie-omgeving;
Een stevige kennis van sociale wetgeving;
Een oog voor detail en een sterk gevoel voor administratieve nauwkeurigheid;
De vaardigheid om taken te prioriteren en zelfstandig te werken, ook in een dynamische context;
Een hands-on, proactieve mindset en een integere werkstijl;
De drive om jezelf voortdurend bij te scholen en up-to-date te blijven binnen jouw vakgebied.
Que proposons-nous ?
Vast contract;
Deeltijds 3/5 of 4/5 tewerkstelling;
Aantrekkelijk verloningspakket met tal van extralegale voordelen;
De kans om je professioneel te ontwikkelen en ervaring op te doen in een stabiele en dynamische organisatie;
Goede work-life balans;
Goed bereikbare, filevrije werkomgeving;
Familiale bedrijfscultuur met tal van teamactiviteiten & attenties.
Compétences liées à la fonction
- Conduire une politique de ressources humaines
- Piloter des opérations liées à la gestion des emplois et des compétences
- Définir des besoins en ressources humaines
- Définir des besoins en formation
- Réaliser la gestion des carrières
- Superviser les recrutements
- Piloter un programme ou un plan de formation
- Organiser une revue du personnel
- Superviser la gestion administrative du personnel
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.