Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor Sales? Heb je oog voor detail en hou je ervan om dingen tot in de puntjes te regelen? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou! Als Internal Sales speel je een sleutelrol in ons team, waar je zorgt voor de vlekkeloze creatie en beheer van onze producten. Jouw werk vormt de basis voor een succesvolle productiestart en jij bent de onmisbare schakel tussen onze afdelingen, klanten en externe partners.
Wat ga je doen?
- Productbeheer:
- Je bent verantwoordelijk voor het nauwkeurig en tijdig invoeren en beheren van artikelgegevens in ons systeem, zodat alles perfect klaarstaat voor productie.
- Je houdt onze klantenportalen up-to-date en zorgt dat alle informatie correct is geregistreerd.
- Klantgerichte samenwerking:
- Jij zorgt ervoor dat etiketten vanaf creatie tot op de markt voldoen aan alle vereisten, waarbij je de wetgeving van de klantlanden scherp in de gaten houdt.
- Als verbindingspersoon tussen Sales, R&D en externe partners zorg je voor een soepele communicatie en samenwerking.
- Projectondersteuning:
- Jij houdt alle betrokkenen op de hoogte van de voortgang en eventuele wijzigingen in projecten, zodat iedereen weet waar ze aan toe zijn.
Qui cherchons-nous ?
- Opleiding & ervaring:
- Een bachelor in een administratieve/sales richting.
- Vaardigheden:
- Je hebt een uitstekende beheersing van Nederlands, Frans en Engels (Duits is een plus).
- Je bent een expert in MS Office (Excel, Word, Outlook) en hebt bij voorkeur ervaring met QAD.
- Persoonlijkheid:
- Je bent klantgericht, leergierig en houdt ervan om resultaten te boeken.
- Met jouw flexibiliteit en stressbestendigheid weet je prioriteiten te stellen en deadlines te halen.
- Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en kunt goed anticiperen op veranderingen.
Que proposons-nous ?
- Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamische werkomgeving.
- Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
- Een competitief salaris, aangevuld met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Een stimulerende werkomgeving met betrokken en deskundige collega’s.
- Kansen om je carrière verder uit te bouwen binnen ons bedrijf.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques
- Donner des informations
- Réaliser une étude technique et commerciale
- Etablir un devis
- Enregistrer les données d'une commande
- Vérifier les conditions de réalisation d'une commande
- Réaliser le suivi d'une commande
- Réaliser un suivi des paiements
- Traiter les réclamations
- Réaliser un suivi des dossiers clients, fournisseurs
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.