Enregistrer l'offre
Fonction
Als Administratief Logistiek Bediende ben jij de spil in de administratieve opvolging van onze transport- en logistieke processen. Dankzij jouw nauwkeurigheid en organisatietalent zorg je ervoor dat alles vlot en correct geregistreerd wordt in onze systemen.
Taken & verantwoordelijkheden
-
Verwerken van administratieve verrichtingen in Navitrans Logistics software en SAP.
-
Consequent opvolgen en verwerken van CMR-vrachtbrieven (zendingsnummers, transportadministratie…).
-
Correcte ingave van transportdata en verwerken van aan- en verkoopfacturen.
-
Afpunten van klanten en leveranciers (controle op ordernummers, gegevens en documenten).
-
Documenten coderen, klasseren en archiveren.
-
Proactief signaleren van eventuele afwijkingen in het ERP-pakket.
-
Nauw samenwerken met collega’s van administratie, planning en warehouse.
-
Actief meewerken aan het verbeteren en stroomlijnen van administratieve processen.
- Meehelpen in het magazijn.
Een afwisselende job.
Qui cherchons-nous ?
Jouw profiel
-
Ervaring met ERP-toepassingen (Navitrans / Transics is een pluspunt).
-
Goede kennis van MS Office (Excel).
-
Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie (office assistent, logistiek bediende, …).
-
Je werkt vertrouwelijk, nauwkeurig en planmatig.
-
Je bent proactief, neemt initiatief en hebt een analytisch denkvermogen.
-
Sterk communicatief, sociaal en een echte teamplayer.
-
Je kan multitasken en werkt vlot met deadlines.
-
Je hebt een uitstekende kennis van Nederlands én een goede kennis van Frans en Engels.
- Je bent flexibel om zowel administratie te doen als in het magazijn te werken.
Que proposons-nous ?
Wat bieden wij jou?
-
Een plek in een groeiende en ambitieuze onderneming met een hechte groep collega’s.
-
Een uitdagende en internationale werkomgeving die volop in beweging is.
-
Een voltijdse job met ruimte voor opleiding en persoonlijke ontwikkeling.
-
Een marktconforme verloning aangevuld met een grondige on-the-job training.
- je kan werken van 6u tot 14u of van 12u tot 20u
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.