Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratief medewerker receptie & magazijn

Poperinge

Fixe - Temps Plein

Ouvrier

Fonction

Als Administratief Logistiek Bediende ben jij de spil in de administratieve opvolging van onze transport- en logistieke processen. Dankzij jouw nauwkeurigheid en organisatietalent zorg je ervoor dat alles vlot en correct geregistreerd wordt in onze systemen.

Taken & verantwoordelijkheden

  • Verwerken van administratieve verrichtingen in Navitrans Logistics software en SAP.

  • Consequent opvolgen en verwerken van CMR-vrachtbrieven (zendingsnummers, transportadministratie…).

  • Correcte ingave van transportdata en verwerken van aan- en verkoopfacturen.

  • Afpunten van klanten en leveranciers (controle op ordernummers, gegevens en documenten).

  • Documenten coderen, klasseren en archiveren.

  • Proactief signaleren van eventuele afwijkingen in het ERP-pakket.

  • Nauw samenwerken met collega’s van administratie, planning en warehouse.

  • Actief meewerken aan het verbeteren en stroomlijnen van administratieve processen.

  • Meehelpen in het magazijn. 

Een afwisselende job. 

Qui cherchons-nous ?

Jouw profiel

  • Ervaring met ERP-toepassingen (Navitrans / Transics is een pluspunt).

  • Goede kennis van MS Office (Excel).

  • Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie (office assistent, logistiek bediende, …).

  • Je werkt vertrouwelijk, nauwkeurig en planmatig.

  • Je bent proactief, neemt initiatief en hebt een analytisch denkvermogen.

  • Sterk communicatief, sociaal en een echte teamplayer.

  • Je kan multitasken en werkt vlot met deadlines.

  • Je hebt een uitstekende kennis van Nederlands én een goede kennis van Frans en Engels.

  • Je bent flexibel om zowel administratie te doen als in het magazijn te werken. 

 

Que proposons-nous ?

Wat bieden wij jou?

  • Een plek in een groeiende en ambitieuze onderneming met een hechte groep collega’s.

  • Een uitdagende en internationale werkomgeving die volop in beweging is.

  • Een voltijdse job met ruimte voor opleiding en persoonlijke ontwikkeling.

  • Een marktconforme verloning aangevuld met een grondige on-the-job training.

  • je kan werken van 6u tot 14u of van 12u tot 20u

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969