Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Medewerker Commerciële Binnendienst

Ypres

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ben jij technisch aangelegd én commercieel ingesteld? Dan ben jij misschien de schakel die we zoeken tussen klant, productie en aankoop!

  • Je beheert en volgt bestellingen van wisselstukken op

  • Je neemt technische specificaties en productgegevens op

  • Je berekent productiekosten en maakt offertes op

  • Je bepaalt en communiceert correcte verkoopprijzen

  • Je informeert klanten over levertermijnen, beschikbaarheid en alternatieven

  • Je werkt nauw samen met de productieplanning en het magazijn

  • Je ondersteunt de buitendienst en rapporteert aan de Business Unit Manager

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt een technische en/of commerciële achtergrond (bachelor of gelijkwaardig door ervaring)

  • Ervaring in een service- of commerciële omgeving is een plus

  • Ervaring met een ERP-pakket is een troef

  • Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en hebt cijfermatig inzicht

  • Je bent leergierig en duikt graag diep in technische materie

  • Je bent oplossingsgericht, met een hands-on mentaliteit

  • Je communiceert vlot in Nederlands; kennis van Frans en Engels is mooi meegenomen

  • Je hebt oog voor detail en streeft naar kwaliteit, zowel in technische oplossingen als in service

Solliciteer nu of bel naar Konvert: 057 20 99 91

Que proposons-nous ?

  • Een gevarieerde functie in een dynamische KMO met vlakke structuur
  • Je staat dicht bij de zaakvoerders en krijgt een brede kijk op het bedrijf

  • Ruimte om initiatieven te nemen en jezelf verder te ontwikkelen

  • Een omgeving waar jouw inzet écht gezien en gewaardeerd wordt

  • 39-uren week met 6 extra verlofdagen

  • Maaltijdcheques en de mogelijkheid tot een leasefiets voor woon-werkverkeer

  • Een werkplek waar mensen met mensen praten – je bent geen nummer

 

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969