Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratief talent voor productie en besteldienst (inclusief kerstperiode) regio Izegem

Lendelede

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ter versterking voor onze klant zoeken wij een Administratief Bediende.

Uw job: 

Binnen de besteldienst fungeer je als essentiële schakel tussen onze klanten en de productieafdeling.

Je takenpakket omvat onder meer:

Klantcontact & Orderbeheer

  • Je onderhoudt regelmatig telefonisch contact met klanten. Dit houdt onder andere in:

    • het toelichten van promoties,

    • het beantwoorden van vragen en het bieden van ondersteuning,

    • het behandelen van klachten,

    • het nauwkeurig opnemen en verwerken van bestellingen.

  • Je communiceert de ontvangen bestellingen correct en tijdig door aan de productie.

Administratieve ondersteuning

  • Je beheert de mailbox van de productieplant en zorgt voor een juiste interne doorstroom van informatie naar productie, leidinggevenden of andere relevante collega’s.

  • Je ondersteunt bij de verwerking van logistieke documenten, zoals bestelbonnen en leverbonnen.

Qui cherchons-nous ?

 

  • Je beschikt over minstens een bachelor denkniveau of hebt minimaal 3 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare functie.

  • Je communiceert vlot en professioneel, met een uitstekende kennis van het Nederlands en een zeer goede kennis van het Frans.

  • Je werkt vlot met de Office-toepassingen.

  • Je bent betrouwbaar, nauwkeurig, goed georganiseerd en stressbestendig.

  • Je handelt proactief, neemt initiatief en weet prioriteiten te stellen.

  • Je past je gemakkelijk aan wisselende omstandigheden aan.

 

Que proposons-nous ?

 

Regime

  • Je werkt van maandag tot en met vrijdag, telkens van 8u tot ±16u30.

  • Je werkt minimaal 1 op 4 zaterdagen.

    • Tijdens verlofperiodes kan dit tijdelijk iets frequenter zijn.

    • De planning gebeurt in onderling overleg, met aandacht voor evenwicht binnen het team.

  • In de week waarin je op zaterdag werkt, neem je één vrije weekdag naar keuze, eveneens in overleg.

  • Tijdens de feestdagenperiode (kerst–nieuwjaar) wordt er gewerkt en is verlof helaas niet mogelijk. In deze periode wordt er tevens op zondag gewerkt.

  • Voor bepaalde wettelijke feestdagen geldt eveneens een werkregeling, steeds in overleg.

Hun aanbod: 

  • Een functie met een hoge graad aan verantwoordelijkheid binnen een financieel sterke en snel evoluerende organisatie.

  • Een filevrije werkomgeving.

  • Een groeiend bedrijf met familiale sfeer en korte communicatielijnen.

  • Ruimte voor initiatief, ondernemerschap en persoonlijke ontwikkeling.

  • Een team van betrokken, gemotiveerde collega’s.

 

Compétences liées à la fonction

  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Archiver des documents de référence
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969