Ressources humaines

Enregistrer l'offre

Lead Planner Productie & Personeel // Langemark

Fixe - Temps Plein

Ouvrier

Fonction

Heb jij een passie voor planning, een neus voor organisatie en het hart op de juiste plaats als het over mensgerichte aansturing gaat? Dan zou jij wel eens de ideale smaakmaker kunnen zijn!

In dit moderne voedingsbedrijf draait het niet alleen om romige smaken en frisse ideeën – ook onze planning moet tot in de puntjes kloppen. Als rechterhand van de Operations Manager ben jij de schakel die alles bij elkaar houdt: de lijnen, de mensen, de verlofplanning én de seizoensdrukte.

Jij zorgt ervoor dat er altijd genoeg handen zijn op het juiste moment aan de juiste lijn. Je bent tegelijk cijfermatig sterk en een echte people manager. Je schakelt vlot tussen strategisch plannen en hands-on bijsturen. En wanneer de temperaturen stijgen tijdens het hoogseizoen, hou jij het hoofd koel en de planning strak.

Klinkt dat als iets voor jou? Dan heb jij misschien wel het juiste profiel om deze personeelsplanning op smaak te brengen!

Qui cherchons-nous ?

Wat verwachten we van jou?

Deze functie vraagt een stevig profiel. Je moet niet van suiker zijn – maar wel georganiseerd, gedreven en mensgericht.

  • Je hebt een bachelor en minstens 5 jaar ervaring in personeelsplanning of een gelijkaardige rol.
  • Je hebt leidinggevende ervaring en haalt energie uit het aansturen en ondersteunen van een team.
  • Je bent een kei in plannen, structureren en analyseren.
  • Je communiceert vlot, zowel intern als extern, en weet mensen te verbinden.
  • Je bent tweetalig NL/FR en werkt vlot met Excel.
  • Kennis van een ERP-systeem is een pluspunt.
  • Je bent flexibel, neemt initiatief en wil mee bouwen aan efficiënte processen.

Que proposons-nous ?

Wat mag je verwachten?

Hier draait het niet alleen om ijsjes, maar ook om mensen. En voor onze nieuwe planner leggen we graag de volgende voordelen op tafel:

  • Een uitgebreid pakket extralegale voordelen: maaltijdcheques (€8/dag), hospitalisatie- en groepsverzekering, smartphone, fietslease-optie, en een jaarlijkse CAO90-bonus.

  • ADV-dagen bovenop het wettelijke verlof: 12 extra betaalde dagen per jaar.

  • Stabiele werkomgeving binnen een warme en groeiende organisatie.

  • Een functie met impact én autonomie: jij speelt een sleutelrol in de werking van onze productie.

  • Veel ruimte voor ontwikkeling dankzij een intern E-learning platform.

  • Een betrokken team waar je écht het verschil kan maken.

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969