Enregistrer l'offre
Fonction
In deze functie versterk je het marketingteam en sta je in voor het ontwikkelen en implementeren van campagnes, content voor social media en e-mailmarketing. Daarnaast sta je voor het opzetten en coördineren van een e-commerce platform (B2B).
🔍 Wat ga je doen?
-
Je zet marketingstrategieën om in krachtige campagnes per merk (positionering, propositie)
-
Je maakt content voor social media (LinkedIN, Meta) en e-mailcampagnes
-
Je richt slimme marketingfunnels op in Mailchimp
-
Je analyseert data van campagnes, webshops en social media, stuurt bij en denkt actief mee over nieuwe initiatieven
-
Je bent nauw betrokken bij het opzetten en coördineren van een B2B e-commerce platform
-
Je werkt nauw samen met de marketingverantwoordelijke aan wie je rapporteert
-
Je werkt nauw samen met de salesverantwoordelijke m.b.t. promoties en acties
Qui cherchons-nous ?
-
Je genoot bij voorkeur een Bacheloropleiding in een relevante richting en hebt een drietal jaar ervaring in een soortgelijke functie
-
Ervaring binnen beauty, health of FMCG is een troef
-
Je hebt kennis van e-mailmarketing, social media en e-commerce
-
Je hebt kennis van Canva/Adobe en hebt een vlotte pen
-
Je hebt zin om merken te helpen groeien en werkt hierbij strategisch als praktisch
-
Je hebt sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden
-
Je respecteert deadlines en neemt initiatief
Que proposons-nous ?
-
Je komt terecht in een groeiend en dynamisch bedrijf actief binnen de professionele beautysector
-
Je wordt tewerkgesteld binnen een hecht team van collega’s die je graag begeleiden
-
Er heerst een open cultuur met korte communicatielijnen
-
Bij opstart word je intens begeleid en opgeleid
-
Uitgaande functie met ruimte voor initiatieven, autonomie en groei
-
Aantrekkelijke verloning, aangevuld met extralegale voordelen
Compétences liées à la fonction
- Concevoir la campagne promotionnelle des produits et la mettre en oeuvre
- Elaborer une stratégie de collecte de fonds pour une cause humanitaire ou d'intérêt général, piloter des campagnes d'appel aux dons
- Coordonner l'activité d'une équipe ou diriger une structure
- Appliquer des médias sociaux dans des processus professionnels
- Apporter un appui technique aux commerciaux lors des plans d'actions commerciales
- Mener les actions de gestion de ressources humaines (recrutement, formation, ...)
- Définir ou participer à la définition de la stratégie de développement de produits avec les services de recherche et développement, de production, commercial, ...
- Réaliser des études marketing et échanger avec les services commerciaux, la direction générale, ...
- Concevoir les supports de promotion des produits et en vérifier l'application
- Coordonner les opérations marketing d'un site Internet
- Elaborer et suivre les éléments du budget marketing pour l'ensemble des produits de l'entreprise
- Réaliser le bilan des actions marketing et proposer des axes d'évolution
- Définir une stratégie marketing
- Réaliser un plan marketing
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.