Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een mooie schoenenwinkel in Knokke zoeken wij een shopmanager of een assistent shopmanager.
Functie:
• Je zorgt voor een goede taakverdeling van de dagelijkse taken door het houden van een degelijks 10 minutes teamoverleg (opening, sluiting, schoonmaak, plannen pauzes, …).
• Je staat in voor een tijdige en goede personeelsplanning die evenwichtig is. Je doet ook de nodige personeelsadministratie.
• Je geeft leiding aan de verkoopmedewerkers en coacht hen om de prestaties te verbeteren. Je zorgt ook voor een goede team spirit.
• Je zorgt voor de dagelijkse organisatie van de winkel, denk aan administratie, netheid van de winkel, gebouwenbeheer (defecten of verbeteringen aan het gebouw), je verzorgt de etalage, … .
• Je geeft opleiding aan nieuwe collega’s.
• Je doet aan goed stockbeheer.
• Je volgt de KPI’s van de winkel van nabij op en neemt de nodige initiatieven om deze te verbeteren.
• Je neemt actief deel aan shopmanagers meetings en geeft actief feedback & input aan het management en aankoop.
• Je voert regelmatig kwalitatieve functioneringsgesprekken met de medewerkers.
Klanten staan voor jou centraal maar daarnaast heb je ook veel andere contacten: met jouw eigen team, met administratie en magazijn, met de directie maar ook collega’s uit andere winkels.
Je rapporteert aan de operationeel verantwoordelijke en de zaakvoerder.
Qui cherchons-nous ?
• Idealiter heb jij reeds ervaring als shopmanager. Een must is wel dat jij minimum 5 jaar relevante ervaring hebt als verkoopadviseur.
• Je hebt oog voor fashion
• Je spreekt zeer goed Nederlands en durft ook Frans en Engels te spreken.
• Weekendwerk vormt voor jou geen probleem. Je stelt je flexibel op.
• Je kan je verplaatsen naar centrum Knokke.
• Je bent pc-vaardig en leert snel aan.
Que proposons-nous ?
• Een uitgebreid loonpakket
• Je komt terecht in een warm team
• Je krijgt kansen tot opleiding en groei
Compétences liées à la fonction
- Suivre et analyser les données d'activité du service ou de la structure et proposer des axes d'évolution
- Effectuer le suivi administratif et comptable de l'unité de vente ou transmettre les données au service concerné
- Conseiller et informer des clients sur des produits et effectuer la vente
- Procéder au rangement, au nettoyage, à la réparation de l'unité de vente
- Réaliser les opérations de tenue de caisse (décompte du fonds de caisse, dépôts bancaires, ...)
- Agencer un espace de vente
- Suivre l'état des stocks
- Réceptionner les produits, contrôler la conformité de la livraison à la commande et effectuer le stockage des produits ou la mise en rayon
- Concevoir et mettre en place l'organisation de l'unité de vente (horaires, matériels, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.