Enregistrer l'offre
Fonction
Voor onze klant een elegant 4-sterren hotel in het hart van Brugge zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gastvrije host/hostess.
Als onthaalmedewerker sta jij in voor een warm ontvangst van de gast.
Jouw taken:
- Verwelkomen van gasten.
- Rondleiding geven doorheen het hotel, vergezelt de gasten naar de kamer.
- Brengen van bagage naar de kamers.
- Drankjes klaarmaken in de bar.
- Gasten een woordje uitleg over de stad geven.
- Je boekt restaurants, gidsen en taxi’s.
- Op sommige dagen kan je ook ingeschakeld worden om gasten te verwelkomen van het restaurant, jassen aan te nemen en naar de juiste tafel te brengen.
De uren zijn vooral van 15-23u, soms van 12-20u. Weekendwerk en feestdagen hoort hier uiteraard ook bij.
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt een verzorgd voorkomend.
- Je gaat graag om met mensen en hebt goede communicatie vaardigheden.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk (kennis van andere talen is een pluspunt).
- Klantgerichte en professionele houding.
- Stressbestendigheid.
- Computervaardigheden
- Flexibiliteit om in shifts te werken, inclusief avonden, weekenden en feestdagen:
- 07h00-15h00
- 15h00-23h00
- 09h-17h00
- 10h-18h00
Que proposons-nous ?
- Na een geslaagde interim-periode krijg je een contract van onbepaalde duur
- Je werkt in een hecht dynamisch team met een familiale sfeer
- Je komt terecht in een luxueuze werkomgeving
- Elke 3 weken ben je een weekend vrij
- De planning is gekend 1 maand vooruit
- Opstart voorzien begin maart
Compétences liées à la fonction
- Accueillir les clients à leur arrivée et effectuer les formalités administratives liées à leur séjour
- Renseigner les supports de suivi d'activité (réservations, annulations, ventes, ...) et éditer les rapports statistiques journaliers (taux d'occupation, prix moyen, ...)
- Répondre aux demandes des clients durant leur séjour
- Traiter les réclamations
- Etablir les factures liées aux frais de séjour, contrôler les moyens de paiement et effectuer l'encaissement
- Clôturer la caisse et identifier les comptes débiteurs
- Renseigner le client sur les prestations de l'établissement et les modalités de réservation
- Enregistrer les réservations et actualiser le planning d'occupation des chambres, des appartements, des bungalows, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.