Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een logistieke klant regio Zeebrugge, zoekt Konvert een verantwoordelijke voor al het materiaal.
Jouw taken als Equipment Coordinator:
- Professioneel contact onderhouden met repair suppliers voor warehouse equipment.
- Faciliteren van optimale communicatie tussen verschillende teams en business units.
- Aansturen, opvolgen en informeren van stakeholders omtrent warehouse equipment evolutie en goede flow in overleg met het warehouse.
- Aansturen en opvolgen van de lease van derden van start tot einde.
- Opvolgen van het einde van de levensloop van warehouse equipment.
- Ontwikkelen van performante rapporteringstools om KPI’s realtime op te volgen.
- Zorg dragen voor overdracht aan Claims om verhaal op te starten waar nodig naar aanleiding van repair units.
- Zorg dragen voor correcte rapportering van de statussen van het equipment.
- Zorgen voor een correcte en proactieve administratieve afhandeling.
Qui cherchons-nous ?
- Je kan vlot werken met Excel/Word.
- Ervaring met transport en warehousing activiteiten is een pluspunt.
- Je werkt efficiënt en resultaatgericht.
- Je bent klantvriendelijk.
- Je kan goed samenwerken binnen jouw eigen team en met verschillende andere teams.
- Je werkt nauwkeurig, met oog voor details.
Que proposons-nous ?
- Vast contract na positieve interimperiode.
- Voltijdse tewerkstelling.
- Internationale werkomgeving, met de waarden van een familiebedrijf.
- Geniet van aantrekkelijke verloning- en arbeidsvoorwaarden, aangevuld met extralegale voordelen.
- Doorgroeimogelijkheden en tal van interne en externe opleidingen.
- Neem deel aan leuke activiteiten en sportsessies na het werk
- Kinderopvang: maak gebruik van de bedrijfsinterne kinderopvang voor een perfecte werk-privé balans
Compétences liées à la fonction
- Définir ou participer à la définition de la stratégie logistique d'une structure et à sa déclinaison
- Concevoir les outils de pilotage des services achats, approvisionnements, expéditions et des sites (plate-formes, entrepôts, ...)
- Réaliser une étude de faisabilité d'un projet logistique d'organisation/réorganisation de site (magasin, entrepôt, plate-forme, ...) ou de service (approvisionnements, achats, transport, ...)
- Organiser et synchroniser les activités logistiques selon les besoins du client et les contraintes du fournisseur
- Organiser et mettre en place les modalités d'acheminement des produits et en contrôler la réalisation
- Suivre la mise en place et la réalisation des plans d'action logistiques et contrôler la conformité d'application
- Négocier un contrat
- Déterminer les mesures correctives du circuit d'acheminement des produits en cas de dysfonctionnements
- Organiser et coordonner le circuit des informations et instructions de fonctionnement de la structure
- Elaborer et mettre en place les schémas d'organisation de l'activité logistique d'une structure (règles, modes opératoires, ...)
- Définir et suivre le budget d'une structure
- Coordonner l'activité d'une équipe ou diriger une structure
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.