Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een firma actief in de groensector, zijn we op de uitkijk naar een tijdelijke administratief medewerker (vanaf 3/11 tot ongeveer april/mei volgend jaar).
Wat zal je voornamelijk doen?
- Je zal inkomende facturen digitaal verwerken/invoegen en deze ook nakijken op correctheid van prijzen en aantallen.
- De creditnota's die lopen bij leveranciers volg je op in het ERP systeem.
- De leverancier fiches/-documenten beheer je en je maakt wanneer nodig ook nieuwe leveranciers aan in de database.
- Telefoontjes en mailtjes die binnenkomen, zal je behandelen en doorgeven aan de juiste persoon/personen.
- Bestellingen worden door jou doorgevoerd naar leveranciers.
Qui cherchons-nous ?
- Je bent een nauwkeurig en structureel iemand.
- Je kan opstarten vanaf 3 november, tot ongeveer de periode van mei 2026.
- Orde en overzicht bewaren, is voor jou geen probleem!
- Je beheerst een basiskennis van de Franse taal.
- Heb je ervaring in facturatie? Dan is dat een mooie plus!
Que proposons-nous ?
- Je werkt binnen een tijdelijke functie, in een groeiend en bloeiend bedrijf
- Eventueel, bij positieve samenwerking, is er kans op een vast contract
- Loon is te bespreken, afhankelijk van je ervaring. Dit wordt aangevuld met 8euro maaltijdcheques.
- Een gevarieerde functie.
- Je komt terecht in een warme werksfeer!
Compétences liées à la fonction
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Archiver des documents de référence
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.