Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratief ondersteunende medewerker tijdelijk tot ongeveer mei 2026

Roulers

Temporaire - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een firma actief in de groensector, zijn we op de uitkijk naar een tijdelijke administratief medewerker (vanaf 3/11 tot ongeveer april/mei volgend jaar). 

Wat zal je voornamelijk doen? 

  • Je zal inkomende facturen digitaal verwerken/invoegen en deze ook nakijken op correctheid van prijzen en aantallen
  • De creditnota's die lopen bij leveranciers volg je op in het ERP systeem. 
  • De leverancier fiches/-documenten beheer je en je maakt wanneer nodig ook nieuwe leveranciers aan in de database. 
  • Telefoontjes en mailtjes die binnenkomen, zal je behandelen en doorgeven aan de juiste persoon/personen. 
  • Bestellingen worden door jou doorgevoerd naar leveranciers. 

Qui cherchons-nous ?

  • Je bent een nauwkeurig en structureel iemand.
  • Je kan opstarten vanaf 3 november, tot ongeveer de periode van mei 2026.
  • Orde en overzicht bewaren, is voor jou geen probleem! 
  • Je beheerst een basiskennis van de Franse taal. 
  • Heb je ervaring in facturatie? Dan is dat een mooie plus! 

Que proposons-nous ?

  • Je werkt binnen een tijdelijke functie, in een groeiend en bloeiend bedrijf
  • Eventueel, bij positieve samenwerking, is er kans op een vast contract
  • Loon is te bespreken, afhankelijk van je ervaring. Dit wordt aangevuld met 8euro maaltijdcheques. 
  • Een gevarieerde functie. 
  • Je komt terecht in een warme werksfeer! 

Compétences liées à la fonction

  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Archiver des documents de référence
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969