Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Allround administratief medewerker

Roulers

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Bij Konvert zijn we voor onze klant, een familiale onderneming actief in de metaalsector op zoek naar een 'Allround administratief medewerker'. 
Deze klant onderscheidt zich door hun jarenlange ervaringkwaliteitflexibiliteit en technische know-how.  Ze maken gebruik van de nieuwste technologieën en streven ernaar optimaal tegemoet te komen aan de wensen van hun klanten.

Jouw takenpakket:

  • Je bent verantwoordelijk voor de correcte verwerking van de bestellingen en leverbonnen volgens hun ERP-systeem 
  • Je staat in voor een professioneel onthaal van klanten, chauffeurs en andere bezoekers
  • Je houdt de agenda van de productieplanning up-to-date en zorgt voor de constante opvolging ervan 
  • Je volgt de dringende ordersafroeplijsten en de backorders-en stock grondig op en leidt alles hiervan in goede banen
  • Je staat in voor een klantvriendelijke communicatie via mail en telefonie met de klanten. Je bespreekt met hen de levertermijnen en helpt hen verder bij vragen 
  • Je gaat in overleg met de interne planning en kwaliteit en verzorgt het klassement

Qui cherchons-nous ?

  • Je bent iemand die snel kan schakelen en kan goed prioriteiten stellen 
  • Je bent klantgerichtvriendelijk en toegankelijk 
  • Je werkt nauwkeurig en geconcentreerd en bent stressbestendig
  • Logisch redeneren kent voor jou geen geheimen 
  • Je bent computervaardig en kan goed overweg met het MS Office-pakket
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans (zowel mondeling als schriftelijk) 

Que proposons-nous ?

  • Je komt terecht in een dynamisch en familiaal bedrijf waarbij je nog twee enthousiaste collega's naast je zij hebt staan 
  • Je werkt 38u per week maar het uurrooster is te bespreken 
  • Een aantrekkelijk loonpakket 
  • Er is collectief verlof: 3 weken in de zomer en 1 week in de kerstvakantie 

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969