Enregistrer l'offre
Fonction
Als allround boekhoudkundig medewerker staat u in voor
- het opvolgen en controleren van alle aankoopfacturen zodat die correct kunnen ingeboekt worden op de boekhouding
- ad hoc administratieve taken
- telefonisch- en mailverkeer met de interne collega’s
Qui cherchons-nous ?
Voor deze gevarieerde job met doorgroeimogelijkheden is onze klant op zoek naar
- enige ervaring binnen administratief-boekhoudkundig werk of een gemotiveerde bachelor Finance
- een gedreven collegiale medewerker met sterke voorliefde voor cijfers die bij voorkeur al enige praktische ervaring heeft met Business Central, mooi pluspunt!
- een teamplayer die heel graag afwisselend werkt en de leergiergheid heeft om zich verder te ontplooien en door te groeien
Interesse? Bel naar 051 22 77 30 of mail naar roeselare.interim@konvert.be
Que proposons-nous ?
Wat biedt onze klant
- een stimulerende werkomgeving binnen een sterke groep
- mooie daguren met bijkomend ADV-verlof
- een snelle opstart
- degelijke verloning en doorgroeimogelijkheden
Compétences liées à la fonction
- Elaborer les documents commerciaux et réaliser les opérations liées au recouvrement avec le suivi des paiements, la relance des impayés
- Effectuer les recherches documentaires en lien avec l'activité de la structure ou du service et les transmettre ou les archiver
- Saisir et mettre en forme les documents, les transmettre et les classer
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Effectuer l'accueil téléphonique et la réception des clients et les renseigner ou les orienter
- Saisir les données de comptabilité générale et enregistrer les écritures comptables
- Effectuer le tri, la distribution, l'affranchissement, l'enregistrement du courrier et la gestion des messages électroniques
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.