Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij iemand boordevol communicatieve skills?
Sta je graag mensen te woord?
Ben jij een planner die graag georganiseerd te werk gaat?
Dan is de job als telesecretaresse echt iets voor jou!
-
Je belt naar klanten/prospecten om een afspraak vast te leggen.
-
Je voert een commercieel gesprek over de aangeboden EHBO producten. Zo vul jij de agenda voor een vertegenwoordiger.
-
Je belt binnen diverse regio's.
-
Je beheert en organiseert je dag zo goed mogelijk.
-
Je zorgt voor een goeie mix van afspraken en zo creëer je een kwalitatieve agenda voor de vertegenwoordigers.
Qui cherchons-nous ?
- Je bent communicatief en commercieel gericht.
- Je bent niet bang om klanten telefonisch te contacteren en te adviseren.
- Je kan zelfstandig werken maar denkt ook aan het team!
- Doorzettingsvermogen is een belangrijke factor én je durft je volharding uit te spelen.
- Je spreekt zeer goed Nederlands.
Que proposons-nous ?
- Een goed basissalaris en een extraatje (bonussysteem) op basis van je prestaties.
- Je komt terecht in een jong team.
- Familiale sfeer.
- Géén weekendwerk!
- Mooie, vaste, deeltijdse werkuren (of 4/5e)
8u30-15u of 8u30-12u30 of 13u-17u
Het voltijdse urenstelsel is van 8u30 tot 17u00 - Een goede interne opleiding.
- Constante coaching door een eigen coach binnen het bedrijf.
- Mogelijkheid tot thuiswerk op termijn.
Compétences liées à la fonction
- Préparer l'intervention, le matériel et les supports selon l'enquête et les consignes
- Identifier les personnes cibles, les informer sur la nature et le déroulement de l'enquête
- Compléter les formulaires, les questionnaires et les compte rendus
- Guider la personne tout au long de l'enquête et réceptionner les données
- Effectuer le classement des données collectées et transmettre les résultats de l'enquête
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.