Enregistrer l'offre
Fonction
Konvert Interim Roeselare zoekt een enthousiaste (parttime of fulltime) medewerker die de verantwoordelijkheid op zich wil nemen voor de huishoudafdeling van onze klant. Hierbij komt ook kassawerk kijken.
Wat ga je doen?
Je komt terecht in een hecht team en werkt in de huishoudafdeling, waar jouw taken zijn:
- Controleren van leveringen en zorgen dat de afdeling netjes en aantrekkelijk blijft.
- Verbeteren van de visual merchandising: jij hebt oog voor detail!
- Adviseren van klanten met jouw productkennis.
- Uitvoeren van stock-tellingen en vlot werken met een computersysteem.
Qui cherchons-nous ?
We zoeken iemand die:
- Een passie heeft voor koken en graag zijn/haar enthousiasme deelt met klanten.
- Klantvriendelijk is en graag in een team werkt.
- Flexibel is en bereid is om in het weekend te werken.
Que proposons-nous ?
-
Werken bij ons is niet zomaar een job, het is een kans om deel uit te maken van een groeiend familiebedrijf waar we jouw talenten waarderen.
- Extra voordelen: ecocheques, vaste dagen thuis, een vast uurrooster én 1 op 4 weekends vrij.
- Productopleidingen: ontdek alles over onze uitgebreide huishoudproducten.
- Voordelen: correcte verloning én personeelskorting op ons volledige assortiment.
- Uitdaging: een boeiende job waarin je verantwoordelijkheid krijgt en jouw ideeën welkom zijn.
Compétences liées à la fonction
- Encaisser le montant d'une vente
- Accueillir une clientèle
- Réaliser la mise en rayon
- Disposer des produits sur le lieu de vente
- Réaliser l'étiquetage
- Vérifier la conformité de la livraison
- Stocker un produit
- Préparer les commandes
- Répondre aux tentatives de vol
- Entretenir un espace de vente
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.