Enregistrer l'offre
Fonction
Wij bij Konvert Interim Roeselare zijn op zoek naar een veelzijdige, nauwkeurige HR support medewerker op vlak van L&D (learning en development), in een 4/5e uurrooster.
Wat zal jouw takenpakket voornamelijk inhouden?
- Je staat in voor support op vlak van opleidingen.
- Het inplannen, inboeken, registreren van opleidingssessies en dergelijke.
- Je regelt de inschrijvingen voor opleidingstrajecten en regelt ook de locaties/zalen hiervoor.
- Je bezorgt aan de deelnemende personen de uitnodigingen tijdig, volgt op of ze effectief bevestigen/aanwezig zijn.
- Daarnaast rapporteer je ook ivm de opleidingen; Kwaliteit? Prijs? Feedback?
- Je geeft analyses in en geeft rapporteringen binnen bij instanties inzake premies/subsidies omtrent opleidingen.
- Administratief ben je een duizendpoot om in te springen waar nodig etc.
- Ook help je mee inlichten intern over evenementen, samenkomsten...
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt een eerste ervaring in administratie en bij voorkeur ook in het werken met platformen, bestelbonnen, facturen...
- Energie en precisie zijn sowieso al 2 zaken die jou typeren.
- Je hebt oog voor detail en kan ook het overzicht bewaren!
- Je kan je makkelijk verplaatsen tot Roeselare (geen bedrijfswagen in loonspakket).
Que proposons-nous ?
- Glijdende uren: opstart tussen 7u30-9u ->afhankelijk hiervan einduur van de werkdag te bepalen.
- Mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk per week.
- Zeer modern, groeiend en duurzaam bedrijf gelegen te Roeselare.
- Vrije dag is an sich te bespreken met collega's.
- Je komt terecht in een heel leuk, aangenaam team op HR (afdelingen: werving en selectie, L&D en payroll)
Compétences liées à la fonction
- Etudier une demande client
- Recueillir des informations
- Analyser les processus métier
- Rapporter sur les résultats des études
- Emettre des recommandations de gestion
- Accompagner lors des changements
- Évaluer les solutions mises en œuvre
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.