Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij klaar om een dynamisch team te versterken en bij te dragen aan de groei van het kantoor? Heb jij het juiste profiel en wil je schitteren in een ondersteunende rol binnen accounting? Maak snel kennis met deze vacature : parttime administrator accounting en boekhouding 😁
- Je bent een proactieve dossierbeheerder: verantwoordelijk voor het digitaal verwerken en opvolgen van klantendossiers van A tot Z.
- Veelzijdige taken: Je voert een breed scala aan administratieve en boekhoudkundige taken uit, zoals het digitaal verwerken van facturen, debiteuren- en crediteurenbeheer, en ondersteuning van senior accountants.
- Samenwerking: Je neemt ad hoc administratieve taken op in samenwerking met je collega’s.
Interesse? Bel ons op het nummer 051 22 77 30, tot snel! 👀
Qui cherchons-nous ?
- Ervaring en drive: Je hebt relevante ervaring als Accounting Assistant – Data Input Administrator en/of beschikt over sterke digitale vaardigheden en de motivatie om van ervaren collega’s te leren.
- Professionele werkhouding: Je werkt volwassen en professioneel binnen een team.
- Klantgericht: Je bent punctueel, communicatief en hebt een sterke klantgerichte instelling.
Que proposons-nous ?
- Je komt terecht in een groeiend en ambitieus kantoor met een duidelijke visie.
- Je krijgt een uitdagende functie met een goede work-life balance binnen een aangename en flexibele werkomgeving, waar collega’s in een open space werken.
- Daarnaast bieden wij een aantrekkelijk salaris en extralegale voordelen, gebaseerd op jouw ervaring en competenties, die meegroeien tijdens je carrière.
- Je werkt op maandag, dinsdag en/of donderdag
Compétences liées à la fonction
- Elaborer les documents commerciaux et réaliser les opérations liées au recouvrement avec le suivi des paiements, la relance des impayés
- Effectuer les recherches documentaires en lien avec l'activité de la structure ou du service et les transmettre ou les archiver
- Saisir et mettre en forme les documents, les transmettre et les classer
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Effectuer l'accueil téléphonique et la réception des clients et les renseigner ou les orienter
- Saisir les données de comptabilité générale et enregistrer les écritures comptables
- Effectuer le tri, la distribution, l'affranchissement, l'enregistrement du courrier et la gestion des messages électroniques
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.