Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

HR Officer

Knokke-Heist

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een hotel regio Knokke, zoeken we een HR medewerker.

Je werkt nauw samen met de HR manager en staat de General Manager bij met administratieve en organisatorische taken.


Je staat onder andere in voor volgende taken:

  • Eerste screening van kandidaten
  • Inplannen van gesprekken met kandidaten en managers
  • Administratieve opvolging van personeelsdossiers
  • Controle en opvolging van tijdsregistraties
  • Ingeven en beheren van verzekeringen en personeelsgegevens
  • Opvolging van afwezigheden, documenten en attesten
  • Assisteren van de General Manager bij administratieve en organisatorische taken

Kortom, een mooie balans tussen soft- en hard HR.

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt een eerste ervaring in administratie, HR of hospitality

  • Je bent nauwkeurig, uiterst discreet en weet van aanpakken

  • Je werkt graag in een dynamische omgeving en houdt van variatie

  • Je hebt een positieve, flexibele en collegiale ingesteldheid

Que proposons-nous ?

  • Je werkt in een vooraanstaand hotel met een uitstekende reputatie.
  • De kans om te werken in een dynamisch, gespecialiseerd en toekomstgericht bedrijf waar de mens centraal staat.
  • Vast contract na positieve interimperiode.
  • Een financieel stabiele organisatie gericht op continuïteit en vooruitgang.
  • Een prettige en collegiale werkomgeving.
  • Een open cultuur met korte communicatielijnen.
  • Een omgeving waar persoonlijke en professionele ontwikkeling wordt gestimuleerd.
  • Mooi loon aangevuld met extralegale voordelen:
    • Maaltijdcheques na 1 maand dienstverband
    • Vergoeding voor woon-werkverkeer
    • Laptop
    • Eco-cheques
    • Eindejaarspremie
    • Hospitalisatie- en tandverzekering

Compétences liées à la fonction

  • Accueillir les nouveaux salariés et favoriser leur intégration dans la structure
  • Suivre et mettre à jour les dossiers individuels des salariés et réaliser les déclarations réglementaires
  • Elaborer et actualiser les supports de suivi et de gestion des ressources humaines (tableaux de bord sociaux, grilles de salaires, plannings des congés, ...)
  • Renseigner le personnel sur la législation sociale et les spécificités de la structure
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969