Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij een gepassioneerde hospitality professional met oog voor detail en een sterke organisatorische aanleg?
Voor een prestigieuze 5-sterren hotel regio Knokke zijn wij op zoek naar een toegewijde Event & sales Supervisor.
In deze veelzijdige rol ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van evenementen en banketten, en speel je een sleutelrol in het waarborgen van de ultieme gastervaring.
Jouw taken:
-
Je werkt mee aan aanvragen en pitches en vertaalt deze naar heldere offertes en budgetten.
-
Je bewaakt deadlines, budgetten en verwachtingen en behoudt steeds oog voor detail.
-
Je onderhoudt dagelijks contact met klanten, leveranciers, partners en collega’s.
-
Je coördineert collega’s en bent – indien nodig – aanwezig tijdens events (recuperatie gegarandeerd).
-
Je beheert en bouwt de bestaande klantenportefeuille verder uit – geen schrik om de telefoon te nemen en rond te bellen
-
Je werkt creatieve opportuniteiten uit en volgt taken op in opdracht van de Director of Sales.
-
Je denkt commercieel mee om nieuwe opportuniteiten te ontdekken en onze sales te versterken.
-
Je zorgt voor administratieve nauwkeurigheid bij het opstellen en opvolgen van offertes, contracten en facturen.
-
Je coördineert de planning en behoudt moeiteloos het overzicht.
Qui cherchons-nous ?
-
Ervaring in een gelijkaardige rol.
-
Een passie voor events, hospitality, luxe en beleving.
-
Gevoel voor sales
-
Sterke communicatieve skills in Nederlands, Frans en Engels (Duits = pluspunt).
-
Vlotte kennis van Microsoft Office.
-
Flexibiliteit om ook af en toe ’s avonds of in het weekend te werken (met recuperatie).
-
De juiste persoonlijkheid in een klein team: vrolijk met drive en passie.
-
Administratieve nauwkeurigheid in offertes, contracten en facturen.
-
Gestructureerd, maar kan ook improviseren wanneer nodig.
-
Stressbestendig, oplossingsgericht en sterk in multitasking.
-
Klantgericht, accuraat en altijd met oog voor detail.
Que proposons-nous ?
-
Werken in een dynamische, luxe hotelomgeving.
-
Een rol met verantwoordelijkheid vanaf dag één.
-
Een fijne werksfeer met korte lijnen en ruimte voor initiatief.
-
Kansen voor professionele groei en ontwikkeling.
-
Een competitief salarispakket met voordelen aangepast aan jouw ervaring.
-
Een plek in een gedreven team waar open communicatie en persoonlijke ontwikkeling centraal staan.
Compétences liées à la fonction
- Coordonner l'activité des commerciaux et leur apporter un appui technique
- Suivre et analyser les données d'activité du service ou de la structure et proposer des axes d'évolution
- Réaliser le suivi des clients grands comptes de la structure et analyser le potentiel de clients/prospects
- Réaliser la veille concurrentielle des produits (marché, prix, nouvelles tendances, ...)
- Représenter l'entreprise lors de salons, foires, expositions, ...
- Elaborer la stratégie commerciale de l'entreprise et définir les plans d'actions annuels (promotion des produits, marchés à investir, ...)
- Concevoir le circuit de l'information du service commercial (réunions, notes, directives, ...) et échanger des informations avec les commerciaux
- Elaborer et gérer les budgets
- Organiser la force commerciale de l'entreprise (déploiement du réseau, formations commerciales, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.