Enregistrer l'offre
Fonction
Als receptiemedewerker in de nacht ontvang je de gasten, je geeft hen informatie en doet de nodige registraties.
Jouw takenpakket:
- Checkin en checkout van gasten
- Onthaal van late arrivals en bedienen van early birds
- Gastenadministratie (kassa) correct opvolgen
- Je waarborgt de persoonlijke veiligheid van de gasten en het gebouw en voorkomt materiële schade
- Je houdt toezicht houden op een correcte gang van zaken in het hotel
- In nood, uitvoeren van het noodplan en gasten medewerkers begeleiden
Je werkt in nachturen, inclusief weekendwerk.
Qui cherchons-nous ?
-
Je werkt kwaliteitsgericht, want gasttevredenheid is een echte prioriteit
-
Je werkt georganiseerd en gestructureerd
-
Je spreekt zeer goed Nederlands en Frans met een goede kennis van het Engels
-
Je bent afgestudeerd aan een hotelschool of hebt gelijkwaardige ervaring
Que proposons-nous ?
-
Je werkt in een vooraanstaand hotel met een uitstekende reputatie.
-
De kans om te werken in een dynamisch, gespecialiseerd en toekomstgericht bedrijf waar de mens centraal staat.
- Vast contract na positieve interimperiode.
- Een financieel stabiele organisatie gericht op continuïteit en vooruitgang.
-
Een prettige en collegiale werkomgeving.
-
Een open cultuur met korte communicatielijnen.
-
Een omgeving waar persoonlijke en professionele ontwikkeling wordt gestimuleerd.
-
Mooi loon aangevuld met extralegale voordelen:
-
-
Maaltijdcheques na 1 maand dienstverband
-
Vergoeding voor woon-werkverkeer
-
Nachttoeslag
-
Eco-cheques
-
Eindejaarspremie
-
Hospitalisatie- en tandverzekering
-
Compétences liées à la fonction
- Accueillir les clients à leur arrivée et effectuer les formalités administratives liées à leur séjour
- Renseigner les supports de suivi d'activité (réservations, annulations, ventes, ...) et éditer les rapports statistiques journaliers (taux d'occupation, prix moyen, ...)
- Répondre aux demandes des clients durant leur séjour
- Traiter les réclamations
- Clôturer la caisse et identifier les comptes débiteurs
- Renseigner le client sur les prestations de l'établissement et les modalités de réservation
- Enregistrer les réservations et actualiser le planning d'occupation des chambres, des appartements, des bungalows, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.