Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij commercieel ingesteld en heb je een passie voor mode? Dan is deze vacature als customer service medewerker helemaal voor jou weggelegd!
De job houdt het volgende in:
- Verwerken inkomende post (brief en/of mail)
- Webshop beheren
- Binnenkomende telefoons en mails professioneel en klantvriendelijk behandelen
- Alle loonadministratie bijhouden en doorgeven aan sociaal secretariaat
- Lijsten en affiches opmaken
- Administratieve taken: helpen bij de input van orders, verwerking van nieuwe leveringen, foto’s maken van nieuwe artikelen,...
Je werkt van maandag tot en met vrijdag, 4/5e of voltijds.
Qui cherchons-nous ?
- Je beschikt over een bachelor- of masterdiploma, of een eerste gelijkaardige ervaring opgedaan
-
Je hebt minstens 2 jaar ervaring in een klantgerichte functie
- Idealiter heb je kennis van webshops. Kennis van Shopify? Dat is ook een extra troef
-
Je vindt het fijn om klanten op een professionele en commerciële manier telefonisch/mail verder te helpen en jij bent pas tevreden als de klant tevreden is
-
Je spreekt/schrijft goed Nederlands en kan communiceren in het Frans en Engels
Que proposons-nous ?
- Uitgebreid loonpakket:
- maaltijd- en ecocheques
- Hopsitalisatieverzekering
- Bonussysteem
- ...
- Gratis parking voor de deur
- Deel uitmaken van een familiebedrijf dat investeert in de toekomst
- Doorgroeimogelijkheden en opleidingen
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.