Sales/vente

Enregistrer l'offre

ADMINISTRATIEF BEDIENDE 'BACK OFFICE'

Adinkerke

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Als administratief bediende binnen ons back office-team ben jij verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en logistieke taken, gericht op de efficiënte werking van onze leveringen en voorraadbeheer. Jouw taken bestaan onder andere uit:

  • Receptie goederen: Ontvangen en verwerken van binnenkomende goederen.
  • Inplannen en organiseren van leveringen: In samenspraak met leveranciers afspraken maken en bevestigen per e-mail.
  • Leveringen invoeren in Becosoft:
    • Controle op hoeveelheden van geleverde producten.
    • Verwerking van nieuwe artikelen en gegevens invoeren in ons systeem.
    • Prijscontrole op aankoop- en verkoopsprijzen en afstemming met Famiflora hoofdzetel.
    • Indien nodig, kredietnota’s aanvragen bij prijsverschillen.
  • Voorbereiding van leveringsbonnen: Zorgen dat de leveringsbonnen tijdig klaar zijn voor onze winkel.
  • Promo’s beheren: Invoeren en opvolgen van promoties in Becosoft.
  • Aanvragen en maken van promotiemateriaal: Ontwerpen en aanpassen van promotieaffiches.
  • Wekelijkse mailing opvolgen: Controleren en actie ondernemen waar nodig.
  • Controle op retour leveringen en voorraad: Na verwerking van leveringen in de winkel controleer je op retouren en voorraad.

Qui cherchons-nous ?

  • Goede beheersing van het Nederlands en Frans, zowel mondeling als schriftelijk. Basiskennis Engels is een plus.
  • Je bent nauwkeurig en hebt oog voor detail.
  • Ervaring met administratieve software (kennis van Becosoft is een plus).
  • Je hebt sterke organisatorische vaardigheden en weet prioriteiten te stellen.

Que proposons-nous ?

  • Een uitdagende functie binnen een groeiend bedrijf.
  • Je komt terecht in Topteams waarbij respect voor elkaar en voor onze klanten centraal staat
  • Een marktconform salaris met extralegale voordelen.

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969