Sales/vente

Enregistrer l'offre

Toonbankmedewerker Veurne

Zellik

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor onze klant, gevestigd in Veurne, gaan we op zoek naar een Toonbankmedewerker.

Het takenpakket bestaat uit: 

Toonbank:
- Alle vragen van de klant (telefonisch en aan de toonbank) beantwoorden, dit zowel op
technisch vlak, alsook vragen omtrent prijs, beschikbaarheids- en/of leveringstermijn.
- De klant technisch en commercieel adviseren, inclusief het proactief aanbieden van goede
alternatieven en/of aanverwante producten
- De bestellingen en de verkoop in goede banen leiden en de opvolging ervan verzekeren
- Pro-actieve cross-selling & up selling
- De toonbank proper en attractief houden
- Actieve deelname aan team meetings, productopleidingen etc. om zijn/haar technische
en/of commerciële kennis verder te ontwikkelen
- De interne regels en procedures toepassen m.b.t. ASW, kassa, prijzen en marges, alsook de
administratieve opvolging
Magazijn:
- Dagelijks de herbevoorrading, komend uit het centraal magazijn, controleren en op de juiste
locatie in het magazijn leggen. Eventuele manco’s en beschadigingen signaleren en
opvolgen.
- Het dagelijks klaarmaken, controleren en opvolgen van afhalingen en klanten proactief
contacteren wanneer afhalingen blijven staan.
- Klaarmaken en opmaken van retours volgens de voorziene procedure en opvolgen
- Klasseren van administratieve documenten
- De merchandising meehelpen opzetten, opvolgen en ondersteunen
- Volgens een vooropgestelde planning, mee instaan voor de telling van de stock
- Eventuele transport en/of leveringsproblemen melden en opvolgen
- Zorg dragen voor een up-to-date voorraadbeheer: knelpunten (zoals niet tijdige of
gebrekkige herbevoorrading), stockbreuken, ontbreken van bepaalde producten, niet/weinig
roterende producten e.d. signaleren en mede oplossingen aanbrengen.
- Het magazijn, ordelijk, proper en veilig houden


U rapporteert aan de filiaalleider van Veurne.

Qui cherchons-nous ?

  • kennis elektriciteit
  • bij voorkeur ervaring in de sector
  • beschikken over commerciële flair
  • klant- en servicegericht werken
  • flexibel zijn qua uurrooster (telkens tussen 6u30-17u)
  • beschikken over sociale/commerciële vaardigheden

Que proposons-nous ?

  • aantrekkelijk salaris
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie, ADV & anciënniteitsdagen, mogelijkheid tot fietsleasing en tal van andere voordelen.
  • Je stapt meteen in een groeitraject dat je zelf ook mee richting geeft. Jij bepaalt waar je naartoe wil. You got the power!
  • Je krijgt een job die jou energie geeft. Je vertrekt op het einde van de werkdag sowieso met heel veel positieve energie
  • Je krijgt meteen enkele verantwoordelijkheden We rekenen op jou! Now, you are in charge!

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les marchandises, les produits et contrôler la conformité de la livraison
  • Renseigner le client sur les services complémentaires à la vente (remise, livraison, crédit gratuit, carte de fidélité, ...)
  • Préparer la mise en rayon des produits, des articles (étiquetage, antivol, balisage, ...) et les installer en magasin ou sur un stand
  • Effectuer le rangement et l'approvisionnement des rayons, de la réserve (réassort, retrait des produits défectueux, ...)
  • Suivre l'état des stocks
  • Accueillir le client, identifier ses besoins et le conseiller sur les produits et services
  • Encaisser le montant d'une vente
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969