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Fonction
Heb jij van nature die leiderschapsvibes, commerciële skills die knallen en people skills waar iedereen jaloers op is? Dan ben jij de ster die we zoeken! ✨
Bij Konvert ben jij niet zomaar een HR Office Manager, jij bent de heartbeat van het kantoor, de drijvende kracht achter het team én de verbindende schakel tussen klanten, kandidaten en collega’s.
Wat ga je rocken? 🎸
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Resultaatgericht? Check! Jij zet die targets, KPI’s en commerciële plannen moeiteloos neer.
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Je kent je regio op je duimpje en maakt van netwerkevents jouw persoonlijke playground.
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Relaties bouwen die blijven? Jij bent de luisteraar én de probleemoplosser die klanten blij maakt.
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Je bent een topcoach en motivator die jouw team laat shinen en groeien.
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Structuur is jouw middle name. Jij houdt alles strak georganiseerd en altijd in control.
Qui cherchons-nous ?
Wie ben jij? 🔥
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Commercieel? Hell yes! Jij leeft voor doelen en klantenrelaties.
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People manager met ballen: je tilt je team samen naar de top.
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Diploma? Leuk, maar jij bewijst vooral dat jij dé juiste bent.
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Organisatie skills on point, stressbestendig en een kei in prioriteiten stellen.
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Klaar om jouw eigen kantoor te runnen? Let’s go!
- Je hebt ervaring als Recruiter en Office Manager in de interim wereld?
Que proposons-nous ?
Wat krijg jij van ons? 🎁
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Geen standaard werkplek, maar een plek waar je vanaf dag 1 kan groeien met toffe trainingen (Sales Leadership Academy, Jobcoachings, Boost trainingen en meer).
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Flexibele werkdagen, inclusief tot 12 thuiswerkdagen per jaar.
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20 verlofdagen + 12 ADV-dagen die je ook per 2 uur kan opnemen.
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Maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering.
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Een bedrijfswagen + tankkaart, iPhone, laptop en onkostenvergoeding.
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Jaarlijkse bonus, loonsverhoging na 6 maanden, en meer!
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Gezellige afterworks, teambuildings en feestjes. Because work hard, play hard!
Compétences liées à la fonction
- Réaliser des documents de ressources humaines : Profils de postes, annonces
- Réaliser des actions de sourcing de candidats (CVthèque, sites emploi, réseaux sociaux, annuaires professionnels, ...)
- Développer un portefeuille de clients/prospects
- Réaliser des documents de ressources humaines : Répertoire de métiers et de compétences
- Développer un partenariat avec des écoles, des universités, des professionnels et réaliser des actions de promotion
- Déterminer et suivre le budget nécessaire à la mise en oeuvre de la politique de management et de développement des compétences de la structure
- Réaliser des documents de ressources humaines : Supports d'information et de communication
- Organiser le suivi administratif des opérations de formation ou de recrutement
- Rechercher et sélectionner des candidats et les mettre en relation avec des recruteurs
- Elaborer et faire évoluer des processus, des méthodes et des outils de gestion des ressources humaines
- Communiquer sur le management des emplois et des compétences avec les salariés, les représentants du personnel, ...
- Réaliser des documents de ressources humaines : Etudes prévisionnelles sur les emplois et les ressources humaines
- Coordonner l'activité d'une équipe ou diriger une structure
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