Enregistrer l'offre
Fonction
Word jij onze Senior HR project recruiter?
Let’s be real:
Bij Konvert zijn wij strijders voor echte matches! Als senior project recruiter zal jij verantwoordelijk zijn voor de zoektocht naar de geschikte kandidaten voor de vacatures van een aantal van onze grotere klanten. Jouw uitvalsbasis daarbij is het kantoor in St Amandsberg te Gent maar jij bent ook bereid je te verplaatsen naar de klanten die jou worden toegewezen.
We zoeken jouw energie, jouw enthousiasme en vooral: jouw talent om mensen en bedrijven bij elkaar te brengen.
Dus… ben jij iemand die met een glimlach aan de telefoon hangt, van elk gesprek een succes maakt én blij wordt als iemand dankzij jou zijn/haar droombaan vindt?
Dan is dit jouw kans.
👇
Wat ga jij doen (a.k.a. jouw daily impact)?
Jij bent verantwoordelijk voor de recrutering van de kandidaten in de jou toegewezen projecten.
- Je zorgt hierbij voor een gestructureerde werking, behoudt het overzicht voor elk van de projecten en streeft kwaliteit na
- De telefoon is je beste maatje – je houdt ervan om te bellen,
- Met jouw vlotte pen schrijf je aantrekkelijke vacatures,
- Enthousiast search en match je talent alsof het je tweede natuur is,
- Je combineert hard HR en soft HR, zowel B2B als B2C,
- Het HR-proces valt volledig in jouw handen (face-to-face screenings, opmaken van contracten, medische onderzoeken, testen, referenties, arbeidsongevallen, onboardingsdocumenten, veiligheidsattesten,…) én zorgt voor een succesvolle ‘employer/candidate experience’,
- Jij zal ook ondersteuning bieden aan de kantoren in de regio die actief op een aantal grote projecten werken.
Jij bent de onmisbare schakel tussen bedrijven, werkzoekenden en Konvert!
Qui cherchons-nous ?
Wie zoeken we?
- Jij zegt: “Toffe uitdaging in HR? YES please!”,
- Onze slogan ‘Pas content als jij het bent’ maakt jou super nieuwsgierig?
- Je hebt minstens 2 jaar sectorervaring (in de laatste 4 jaar) en behaalde reeds het Federgon-diploma sociale wetgeving
- Je beschikt bij voorkeur over een bachelor / master diploma of kan aantonen dat jij de juiste persoon bent voor de job.
- Jij haalt kracht uit het behalen van je commerciële doelen en zegt resoluut JA op een nieuwe uitdaging
- Dankzij jouw warme en overtuigende persoonlijkheid bouw je een sterke band op met onze klanten. Zij zijn immers diegene die jouw uitzendkrachten onder hun vleugels zullen nemen
- Je bent een beller. Je telefoon is je beste vriend bij je zoektocht naar een match tussen kandidaat en klant.
- Recruteren zit je in het bloed
- Commerciële flair: You OWN it or you WANT it,
- Multitasken geeft je energie: zowel administratief als commercieel,
- Je zet graag de puntjes op de ‘i’,
- In uitdagende situaties blijf je stressbestendig en professioneel.
Wij zoeken geen robot, wij zoeken jou – met karakter, pit en zin om het verschil te maken.
Que proposons-nous ?
Wat krijg jij van ons?
Voor wat hoort wat...
Jij maakt elke dag mensen gelukkig in hun job. En dus willen wij dat ook voor jou doen.
We geven jou geen standaard werkplek.
We geven jou een plek waar je:
- vanaf dag 1 al mag groeien: bij Konvert word je opgeleid om de 360° rol te kunnen uitvoeren met toptrainingen: Kick-off training, Boost trainingen, Sales trainingen, opleiding Sociale wetgeving,… Noem maar op. Er staat je oneindig veel groei te wachten!
- vertrouwen krijgt om je eigen stijl te ontdekken,
- flexibiliteit hebt mét onder andere mogelijkheid tot 12 thuiswerkdagen per jaar,
- je ten volle zal kunnen ontplooien op commercieel, administratief en communicatief vlak,
- een boost aan voordelen scoort:
- 20 verlofdagen + 12 ADV (die je zelfs per 2 uren kan opnemen :-)
- Anciënniteitsverlof,
- Maaltijdcheques én ecocheques,
- Hospitalisatieverzekering,
- Bonussysteem + loonsverhoging na 6 maanden én na een jaar (mits positieve evaluaties),
- Een hippe bedrijfswagen
- En jawel: een afterwork, weekend naar de Provence, teambuilding en feest op z’n tijd mag ook niet ontbreken 🎉
Zin om bij onze warme familie te horen?
Solliciteer dan snel met jouw cv!
Compétences liées à la fonction
- Identifier les besoins et attentes d'employeur en matière de recrutement, gestion des compétences, formation, ... et définir des modalités de collaboration
- Donner des conseils pour la création d'entreprise
- Mener des actions : Présélection de candidats lors de recrutements
- Gérer les dossiers des offres d'emploi(inscription, suivi des formalités, ...)
- Gérer les dossiers des demandeurs d'emploi
- Accueillir le public et le renseigner selon sa demande (mesures pour l'emploi, indemnisation, dispositifs de formation, ...)
- Identifier la nature de la demande et analyser les besoins de la personne (évolution professionnelle, formation, insertion, ...)
- Etablir avec les employeurs des prestations de mise à disposition de personnels intérimaires et en effectuer le suivi
- Intervenir auprès d'un type de public : Demandeurs d'emploi
- Intervenir auprès d'un type de public : Salariés
- Conseiller la personne dans ses démarches, effectuer le suivi des actions et lui proposer des axes d'évolution
- Mener des actions : Prospection d'entreprises
- Effectuer le suivi commercial et prospecter de nouvelles affaires
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.