Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Supportmedewerker

Deerlijk

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

 

Met Konvert Office, gaan we op zoek naar een supportmedewerker. 

Beschik je over een probleemoplossend vermogen, ben je stressbestendig en een echte multitasker? Twijfel dan niet en stel je kandidaat voor deze gevarieerde functie!

 
 

FUNCTIE

  • Je beantwoordt de binnenkomende oproepen per telefoon en tracht de vraag of het probleem zo efficiënt mogelijk te analyseren
  • Je bekijkt zo snel mogelijk of op korte termijn wat de mogelijke oplossingen kunnen zijn zodat de mensen in het veld snel terug aan de slag kunnen
  • Je bent verantwoordelijk voor het inplannen van de techniekers die ter plaatse gaan voor de interventies
  • Je staat in voor het de administratieve en praktische afhandeling van elk probleem en/ of nieuwe aansluiting

Qui cherchons-nous ?

  • Je beschikt over een A2-diploma of behaalde idealiter een bacheloropleiding in een technische richting
  • Je hebt technische affiniteit en ook kennis van telecomnetwerken is een grote troef
  • Je bent Nederlandstalig met een goeie kennis van het Frans
  • Je houdt van veelvuldig telefonisch contact en hebt een vlotte babbel
  • Je bent stressbestendig en een echte problemsolver
  • Je bent een multitasker en organisatorisch sterk

Que proposons-nous ?

  • Een marktconforme verloning en leuke collega’s
  • Uitdagende functie met de nodige variatie
  • Een eigen opleidingscentrum voor een persoonlijke en professionele ontwikkeling
  • Een organisatie in volle expansie, maar met een open communicatie en vlakke bedrijfsstructuur
  • Je komt terecht in een team van experts binnen een familiale organisatie waar ondernemingszin wordt geapprecieerd
  • Er wordt ingezet op een goede sfeer door tal van bedrijfsactiviteiten zoals een jaarlijks zomerevent, een nieuwjaarsreceptie, …

Compétences liées à la fonction

  • Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
  • Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
  • Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
  • Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
  • Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
  • Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
  • Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Office VG.136/BU 00135-406-20121024 00135-405-20130116