Interimsign

Uitzendcontracten elektronisch én efficiënt beheren met Adminbox

Vanaf 01 oktober 2016 is Konvert overgestapt naar het gebruik van elektronische contracten, en wordt er geen gebruik meer gemaakt van de papieren uitzendcontracten. Konvert maakt voor iedere uitzendkracht bij opstart een Adminbox aan (uw persoonlijke postbus), waarmee u al uw uitzendcontracten elektronisch kunt ondertekenen, bewaren en controleren. En dit waar en wanneer u maar wilt. Zodra er een nieuw uitzendcontract voor u klaarstaat, wordt u per mail of SMS (afhankelijk van uw keuze) op de hoogte gebracht. Van zodra u zo’n bericht ontvangt, kunt u via www.adminbox.eu uw contract ondertekenen en raadplegen. Dit betekent dat u niet meer hoeft langs te komen op kantoor om uw uitzendkrachtcontracten te ondertekenen. Alles gebeurt vanaf nu online. Zo eenvoudig kan het zijn!

Raadplegen van uw Adminbox

Na uw registratie op kantoor kan u steeds inloggen met uw persoonlijke login (e-mailadres) en wachtwoord via de website www.adminbox.eu. Via die weg kan u uw ‘Adminbox’ raadplegen. Om gemakkelijk uw login en wachtwoord te onthouden, kreeg u in uw Konvert-kantoor een visitekaartje. Bewaar dit visitekaartje dus goed, het komt immers goed van pas!

Wat vindt u in uw Adminbox?

  • Ondertekende bedoeling (om een overeenkomst voor uitzendarbeid te sluiten).
  • Uitzendcontracten

 

Binnenkort in uw Adminbox

Binnenkort zal u in uw Adminbox ook volgende documenten terugvinden. We brengen u per mail of SMS op de hoogte eens deze documenten te raadplegen zijn op uw Adminbox

  • Loonbrieven
  • Het attest fiscaal voluntariaat of attest afhouding bedrijfsvoorheffing (te ondertekenen)
  • De werkpostfiche voor uw functie als uitzendkracht
  • Het arbeidsreglement van Konvert
  • De fiche 281.10 of fiscale fiche
  • Uw individuele rekening of samenvatting van alle loonbrieven

En dan nog dit …

Verder kan u in uw Adminbox:

  • Onder ‘Taken’ al uw te ondertekenen contracten bekijken
  • Onder ‘Documenten’ alle reeds getekende contracten terugvinden, maar ook de contracten waarvan de periode voor ondertekening is vervallen

 Met deze sprong van papier naar digitaal hopen we u uw administratie nog efficiënter en makkelijker te maken.

Hoe gaat u te werk?

Raadpleeg uw (on)getekende uitzendcontracten Bekijk uw ongetekende (onder de rubriek “Taken”) en getekende (onder de rubriek “Documenten”) uitzendcontracten.

 

Teken uw overeenkomsten

Optie 1: In het archief (zie vorig puntje) kunt u uw uitzendcontracten raadplegen. Via de knop “Ondertekenen” kunt u vervolgens uw uitzendcontract ondertekenen.

 

Optie 2: U ontvangt een mail (of een sms) met een link naar uw elektronisch uitzendcontract in AdminBox. In deze mail vindt u alle instructies. U kan rechtstreeks de overeenkomst bekijken en de ondertekening starten. Of u kan naar uw archief gaan en van daaruit de overeenkomst bekijken en ondertekenen.  

Teken uw overeenkomsten: stap 1

U leest de overeenkomst na en kiest voor “Ondertekenen met paswoord”.

 

Teken uw overeenkomsten: stap 2

Onderteken eenmalig een mandaat met een code die u ontvangt per e-mail of via sms. Kies een manier van verwittigen voor nieuwe overeenkomsten en kies uw persoonlijk paswoord.  Voor uw gebruiksgemak raden we aan om per e-mail op de hoogte gebracht te worden.   

Teken uw overeenkomsten: stap 3

Onderteken vanaf nu al uw overeenkomsten met uw eigen paswoord. Vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met een Konvert-kantoor in uw buurt.