Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Boekhoudmedewerker

Dessel

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Als boekhoudmedewerker debiteurenbeheer heb je verschillende verantwoordelijkheden: 

  • Het verwerken en beheren van openstaande facturen en betalingsherinneringen.
  • Actief opvolgen van openstaande debiteurenvorderingen en contact onderhouden met klanten.
  • Het bewaken van betaalafspraken en het signaleren van betalingsachterstanden.
  • Beheren van klantendossiers en up-to-date houden van de administratie.
  • Verwerken van bankmutaties en afstemmen van debiteurenrekeningen.
  • Meedenken over het verbeteren van het debiteurenbeheerproces.

Kortom: een uitgebreid takenpakket, maar het hoeft hier zeker niet te eindigen voor ons. Voldoende uitdagingen in de toekomst! 

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt een bachelor denkniveau met min 2 jaar ervaring in een debiteurenbeheer of vergelijkbare functie.
  • Of een afgeronde bacheloropleiding in de richting van financiële administratie, boekhouding of een vergelijkbare richting.
  • Kennis van boekhoudsystemen en of NAVISION systemen of soortgelijk en MS Office (met name Excel).
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid.
  • Een nauwkeurige, proactieve en resultaatgerichte werkhouding.
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en kan je goed behelpen in het Frans en Engels.
  • Je bent een goedlachs persoon die graag in een team werkt.

Que proposons-nous ?

  • Brutoloon afhankelijk van ervaring.
  • Maaltijdcheques van € 8 per gewerkte dag.
  • Ecocheques van €250 per jaar.
  • Woon-werkvergoeding of fietsvergoeding.
  • Ben je 5 jaar in dienst dan krijgt je een bedrijfswagen.
  • Groepsverzekering.
  • 13de maand.
  • Laptop.
  • 20 vakantiedagen + 12 ADV dagen + 4 sectordagen vrij op te nemen.
  • 39u per week werken.
  • Fijne activiteiten samen met de collega’s.

Compétences liées à la fonction

  • Elaborer les documents commerciaux et réaliser les opérations liées au recouvrement avec le suivi des paiements, la relance des impayés
  • Effectuer les recherches documentaires en lien avec l'activité de la structure ou du service et les transmettre ou les archiver
  • Saisir et mettre en forme les documents, les transmettre et les classer
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Effectuer l'accueil téléphonique et la réception des clients et les renseigner ou les orienter
  • Saisir les données de comptabilité générale et enregistrer les écritures comptables
  • Effectuer le tri, la distribution, l'affranchissement, l'enregistrement du courrier et la gestion des messages électroniques
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969