Enregistrer l'offre
Fonction
Als boekhoudmedewerker debiteurenbeheer heb je verschillende verantwoordelijkheden:
- Het verwerken en beheren van openstaande facturen en betalingsherinneringen.
- Actief opvolgen van openstaande debiteurenvorderingen en contact onderhouden met klanten.
- Het bewaken van betaalafspraken en het signaleren van betalingsachterstanden.
- Beheren van klantendossiers en up-to-date houden van de administratie.
- Verwerken van bankmutaties en afstemmen van debiteurenrekeningen.
- Meedenken over het verbeteren van het debiteurenbeheerproces.
Kortom: een uitgebreid takenpakket, maar het hoeft hier zeker niet te eindigen voor ons. Voldoende uitdagingen in de toekomst!
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt een bachelor denkniveau met min 2 jaar ervaring in een debiteurenbeheer of vergelijkbare functie.
- Of een afgeronde bacheloropleiding in de richting van financiële administratie, boekhouding of een vergelijkbare richting.
- Kennis van boekhoudsystemen en of NAVISION systemen of soortgelijk en MS Office (met name Excel).
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid.
- Een nauwkeurige, proactieve en resultaatgerichte werkhouding.
- Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en kan je goed behelpen in het Frans en Engels.
- Je bent een goedlachs persoon die graag in een team werkt.
Que proposons-nous ?
- Brutoloon afhankelijk van ervaring.
- Maaltijdcheques van € 8 per gewerkte dag.
- Ecocheques van €250 per jaar.
- Woon-werkvergoeding of fietsvergoeding.
- Ben je 5 jaar in dienst dan krijgt je een bedrijfswagen.
- Groepsverzekering.
- 13de maand.
- Laptop.
- 20 vakantiedagen + 12 ADV dagen + 4 sectordagen vrij op te nemen.
- 39u per week werken.
- Fijne activiteiten samen met de collega’s.
Compétences liées à la fonction
- Elaborer les documents commerciaux et réaliser les opérations liées au recouvrement avec le suivi des paiements, la relance des impayés
- Effectuer les recherches documentaires en lien avec l'activité de la structure ou du service et les transmettre ou les archiver
- Saisir et mettre en forme les documents, les transmettre et les classer
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Effectuer l'accueil téléphonique et la réception des clients et les renseigner ou les orienter
- Saisir les données de comptabilité générale et enregistrer les écritures comptables
- Effectuer le tri, la distribution, l'affranchissement, l'enregistrement du courrier et la gestion des messages électroniques
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.