TECHNICAL CONTACT CENTER AGENT (M/V)

LIEU Bruxelles Capital
CATÉGORIE Rédaction Et Communication
SECTEUR Industrie et service d'impression
CONTRAT Temporaire option fixe
RÉFÉRENCES 4/701/201933907

PROFIL

Als Technical Contact Center Agent werk je in een dynamisch team binnen het Contact Center. Je functie bestaat voornamelijk uit volgende taken:

• Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten om voornamelijk technische en IT-gerelateerde vragen te beantwoorden.
• Je antwoordt op de vragen en klachten van de klanten per telefoon, email of post.
• Je zorgt voor een professionele opvolging van de dossiers om een bevoordeelde partner van onze klanten te worden.
• Je registreert de aanvragen en de klachten van de klanten in SAP/Ticketingssysteem.
• Je volgt nauwgezet de interne procedures op betreffende technische oplossingen.
• Je bent polyvalent en ondersteunt andere afdelingen binnen het Contact Center (pers, Kariboo,...).
• Je verzorgt de permanentie voor de klanten in een beurtrolsysteem.

QUALIFICATIONS REQUISES

• Team spirit
• Communicatieve en commerciële ingesteldheid
• Stressbestendig
• Georganiseerd en gestructureerd
• Goede redactionele vaardigheden
• Sterk analytisch vermogen
• Dynamisch en gemotiveerd
• Flexibel en polyvalent
• Je beschikt minimum over een diploma van het hoger middelbaar onderwijs in informatica
• Je beschikt over minimum 1 jaar ervaring in een gelijkaardige klantendienstfunctie of administratieve functie
• Je hebt uitstekende kennis van het Nederlands en goede kennis van het Frans (gesproken en geschreven)
• Goede basis IT-kennis van systemen, applicaties, configuraties ... (Router, APN, SSID, Teamviewer, Ticketingsysteem...)
• Goede kennis van Microsoft Office Word, Excel en Outlook

COMPÉTENCES DEMANDÉES

- Guider l'utilisateur pour résoudre le dysfonctionnement ou prendre le contrôle du système à distance

- Identifier les ressources nécessaires à la résolution du dysfonctionnement et aiguiller si besoin l'appel (maintenance sur site, technicien spécialisé, ...)

- Identifier les phases d'intervention à partir des informations du diagnostic help desk, de la hot line, des dossiers constructeur

- Renseigner les supports de suivi d'intervention et transmettre les informations au service concerné

- Configurer le poste de travail aux besoins de l'utilisateur et effectuer les tests de fonctionnement

- Changer ou réparer un élément ou un ensemble défectueux

- Diagnostiquer à distance un dysfonctionnement informatique matériel ou logiciel

- Effectuer un câblage réseau de matériels informatiques ou bureautiques

- Effectuer les opérations de nettoyage et de réglage sur les matériels et équipements

- Démonter l'équipement informatique et trier les composants en vue de la récupération ou du recyclage

- Evaluer des coûts et délais de remise en état et établir un devis d'intervention

- Mettre en oeuvre des modes de fonctionnement dégradés (solution d'attente) d'un équipement informatique ou bureautique

- Assembler ou intégrer des composants d'équipements informatiques ou bureautiques

OFFRE

• Aantrekkelijk loon volgens barema
• Aangename werksfeer in een nationaal groeiend bedrijf

Konvert Interim Brussel

Square Sainctelette 1 - 3
1000 Brussel
+32 (0)2 221 03 90

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